2 Ocak 2022

Reddediyorum Per Petterson Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 19,5 TL
Yazarı: Per Petterson
Çevirmen: Müge Gürsoy Sökmen

Reddediyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Per Petterson olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Reddediyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Reddediyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Reddediyorum TIKLA PDF İNDİR !

Reddediyorum Yazarı Kimdir ?

Reddediyorum yazarı Per Petterson 'dır. Per Petterson yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Reddediyorum PDF indir oku

Reddediyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Reddediyorum TIKLA PDF İNDİR !

Reddediyorum TIKLA PDF İNDİR !
Metis Edebiyat'ta daha önce yayımladığımız At Çalmaya Gidiyoruz ve Lanet Olsun Zaman Nehrine'nin ardından Norveçli yazardan yine çok seveceğiniz bir roman.

Çocukluk arkadaşı olan Tommy ve Jim, 35 yıl sonra tesadüfen karşılaşırlar. Birbirlerini son gördüklerinde Tommy'nin annesi onları terk etmiş, baba dayağından kurtulmak isteyen Tommy ailenin tamamen dağılmasına yol açmıştır. Dindar annesiyle yaşayan Jim ise eğitimine devam etmiş, sosyalist olmuştur. İki genç sarsılmaz görünen bir dostlukla bağlıdırlar birbirlerine. Ancak bir gün yaşadıkları görünüşte önemsiz bir olay Jim'in bu arkadaşlığı hak etmediği endişesi duymasına yol açacak, açılan küçücük çatlak onları yıllar sonra çok farklı kişilere dönüştüren büyük bir yarığa dönüşecektir.

İnsanlık durumu üzerine, dostluk, şiddet ve yıkım üzerine, hayatın yakıcı sorunları üzerine büyülü sadelikle yazılmış harika bir roman...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 248

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık Reddediyorum TIKLA PDF İNDİR !

09.05.2019

iskandinav edebiyatı

iskandinav yazarları ve kitaplarını çok severim, Per Petterson'u ilk kez okuyacağım ama seveceğimi düşünüyorum


29.04.2014

Reddediyorum

Per Petterson Reddediyorum'da parçalı bir anlatım kullanmış.Zamanlar arasında atlamaları var.Bir bakıyorsunuz 1964 yılındasınız,bir bakıyorsunuz hoop 2006 yılında..Ayrıntılı tasvirler,şaşırtıcı detaylar arasında kalabiliyorsunuz. Anımsama yoluyla bugünle geçmiş arasında gidip gelen hüzünlü yaşam hikayeleri.Geçmişte yaşanan kırgınlıklar,bu kırgınlıkların yarattığı derin yalnızlıklar,koca koca hayatlar ıskalanmış gibi hissediyorsunuz romanı okuyunca
2006 yılı Eylül´ünde bir rastlantı sonucu Jim ile Tommy´nin karşılaşmasıyla başlıyor hikâye. Romanın üç ana karakterinden birisi olan Jim'in bakış açısından izliyoruz karşılaşma anını. Jim, ellili yaşlarda. Rahatsızlığı nedeniyle uzun süredir işe gitmiyor. Raporlu. Sabahları en kötü giysileriyle işsiz güçsüz takımı arasına karışıp balık tutarak, akşamları barlara takılarak, kimi zaman ismini bile hatırlamadığı kadınlarla uyanarak günlerini geçiren orta sınıftan, eğitimli bir adam. Ansızın karşısına çıkan Tommy'nin ise belli ki hali vakti yerinde.Birbirlerini 1971 yılından bu yana,
yaklaşık otuz beş yıldır görmemiş bu insanlar, geçmişe doğru uzun bir yolculuğa çıkıyorlar.

Petterson yapılmak zorunda kalınan seçimleri, bu seçimlerin açtığı yaraları, hayat karşındaki yalnızlığı, yaraları ve yalnızlıklarıyla yaşamak zorunda kalan insanları anlatıyor. Sıradan insanlardan yola çıkarak onların kaderleri üzerinden genel ve yakıcı insani sorunlara temas ediyor.Çok sade, sakin ama güçlü ve gerçekçi bir dille yapıyor bunu.

Reddediyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Reddediyorum, Per Petterson

Yorum Gönder