22 Ocak 2022

Ölüyordum Geçerken Uğradım Can Gürses Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 28,0 TL
Yazarı: Can Gürses
Çevirmen: Can Gürses

Ölüyordum Geçerken Uğradım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Can Gürses olan ve Ayrıntı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ölüyordum Geçerken Uğradım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ölüyordum Geçerken Uğradım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ölüyordum Geçerken Uğradım TIKLA PDF İNDİR !

Ölüyordum Geçerken Uğradım Yazarı Kimdir ?

Ölüyordum Geçerken Uğradım yazarı Can Gürses 'dır. Can Gürses yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ölüyordum Geçerken Uğradım PDF indir oku

Ölüyordum Geçerken Uğradım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Ayrıntı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ölüyordum Geçerken Uğradım TIKLA PDF İNDİR !

Ölüyordum Geçerken Uğradım TIKLA PDF İNDİR !

Aşk politiktir. Çünkü bir insanı bekleyen bir insan, bu dünyadan umudunu kesmemiştir. Bir insanı beklemek, sosyalizmden hatta anarşizmden bile ütopiktir.

İki âşığın buluşması, tüm ütopyaların ümididir."

Âşıkların bir günü on yıla bedeldir, düşüncesinden yola çıkan roman, 1932 Ekim ayının on gününde geçiyor. Zamanın akrep ve yelkovanı âşıklar olunca, bu on günde okur yüzyıllık bir gezintiye çıkıyor. Şehir, kültürü ve diliyle, sokağı ve siyasetiyle, sanatı ve mimarisiyle akıl almaz bir hızda değişirken, âşıkları dünyadan soyutlayan aşksa büyük bir inat, tutku ve acıyla değişmemekte direniyor. Aşkın değişmezliği, İstanbul'un yüzyıllık değişimini gölgede bırakıyor.

Aşkın tarihinin tıpkı ülkenin tarihi gibi zaman denen kısır döngü içinde kendini tekrar edişini anlatırken yazar Can Gürses, önceki romanlarında da kendine mesele ettiği Türkçenin yüzyıl içindeki evrimini de ustalıkla "dil"e getiriyor. Aşkın gerçeküstülüğü, ülkenin gerçekleriyle bir arada okununca ortaya hayata dönüşmüş edebiyat çıkıyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Ölüyordum Geçerken Uğradım TIKLA PDF İNDİR !

24.07.2020

Dikkat çekici.

Kendiniz bir zaman makinesinde hayal edin. Herşey tüm hızıyla akıp giderken aşk ise sabit olduğu yerde çakılıp kalmış. Aşkınız için nelerden vazgeçip, nelerden fedakarlık yapabilirsiniz. Aşk sadece iki kişilik midir? Aşk tek taraflı mıdır? İdare etmek mi? İdare edilmek mi? Bu hayatta sizi kim daha fazla katlanabilir? Daha bir sürü soru ve herkesin kendine göre cevapları bu kitapta...


19.07.2019

vasat

Öncelikle Can Gürses Türk Şiirini iyi bilen biri.Kurduğu cümlelerde Edip Cansever,Turgut Uyar ve diğer şairler iyi harmanlanmış.Önemli cümleleri onların şiirlrini yaslanarak oluşturmuş.Kurguya gelince Ayfer Tunç'un 'Bir Maniniz Yoksa Annemler Size Gelecek'in romanlaştırma halini oluşturmaya çalışmış.Çoğu cümleden sıcaklığı değil de  abartıyı okudum.


10.10.2018

Çok Değerli Bir Kitap

Ölüyordum Geçerken Uğradım" büyük bir aşk hikâyesini her biri masalsı sözcüklerle anlatırken, altı çizilecek yüzlerce cümleyi de içerisinde barındırıyor. Nafiz ve Mahur arasındaki büyülü aşkın yanında; Türkiye'nin yakın geçmişine tutulan ayna ve her devrin insan portreleri; Deniz Gezmiş, Erdal Eren, Ali İsmail Korkmaz ile birlikte büyülü Istanbul tasvirleri; Ahmet Hamdi Tanpınar'dan Sait Faik'e edebiyat üstadları ve Zeki Müren'den, Sezen Aksu'ya "uzanan bir yol" kitabın sayfaları arasında kaybolmaya yetiyor da artıyor..Tekrar tekrar, defalarca, hem yazda hem güzde okunacak çok değerli bir kitap..*Aşık olmayan insandan sayılır mı hiç, hele şehr-i İstanbulluysa..Aşk, İstanbullu'nun şehrine bin bir taksitle bile ödeyemeyeceği bir vefa borcudur.

Ölüyordum Geçerken Uğradım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ölüyordum Geçerken Uğradım, Can Gürses

Yorum Gönder