12 Ocak 2022

Hıçkırık Kerime Nadir Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,43 TL
Yazarı: Kerime Nadir
Çevirmen: Kerime Nadir

Hıçkırık indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kerime Nadir olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Hıçkırık eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hıçkırık ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hıçkırık TIKLA PDF İNDİR !

Hıçkırık Yazarı Kimdir ?

Hıçkırık yazarı Kerime Nadir 'dır. Kerime Nadir yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Hıçkırık PDF indir oku

Hıçkırık indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hıçkırık TIKLA PDF İNDİR !

Hıçkırık TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

" Artık geri dönemezdim. Göğsünü dolduran nemlisaçlarını koklamak isteğiyle başımı onayaklaştırdım.

Koluyla beni itti. Birden kızdım:

– Nalan, dedim, senden sadece bir fedakârlıkistiyorum... Görüyorsun ki, yanıyorum...

– Kenan... Delisin... Normal değilsin... Seni mazurgörüyorum... Fakat daha fazla ileri gitme!..

– Merhametin bu noktada kalıyor demek? Sonra buhaksızlığını anlayacaksın ve pişman olacaksın!..

– Sus Kenan!

– Susmayacağım... Tek bir kere benim olacak mısın?"

Hıçkırık TIKLA PDF İNDİR !Hıçkırık TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Hıçkırık, Kerime Nadir

Yorum Gönder