24 Ocak 2022

Çok Güzel Tükendik Hirai Zerdüş Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,8 TL
Yazarı: Hirai Zerdüş
Çevirmen: Hirai Zerdüş

Çok Güzel Tükendik indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Hirai Zerdüş olan ve Kanes Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Çok Güzel Tükendik eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Çok Güzel Tükendik ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Çok Güzel Tükendik TIKLA PDF İNDİR !

Çok Güzel Tükendik Yazarı Kimdir ?

Çok Güzel Tükendik yazarı Hirai Zerdüş 'dır. Hirai Zerdüş yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Çok Güzel Tükendik PDF indir oku

Çok Güzel Tükendik indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kanes Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Çok Güzel Tükendik TIKLA PDF İNDİR !

Çok Güzel Tükendik TIKLA PDF İNDİR !

Vicdanımın en orta yeri acıyor. Size de arada bir olur mu böyle? "Acaba" diyorum; bu ince çizgide nefes aldınız mı hiç? Ben çoktandır alıyorum, şimdi bile…

Üst üste hem de bin kere tekrar ederek ve katlayarak çoğaltıyorum içimdeki sancıyı.

Burası bir uçurum kenarı… Metrelerce yukarıdan aşağı doğru bomboş gözlerle bakılan bir yer. Ne kadar da özgürlük kokuyor ah! Sonrasında kanatlarım varmış gibi bir hisse kapılıyorum. Tadına bakmak için sabırsızlanıyorum aslında. "Ölmek nasıl bir şey?" diye tekrarlıyorum içimden. Dedikleri kadar jilet kesiği gibi kesiyor mu acıları? Mesela, ne kadar bir şiddetten sonra hafifler insan? Biliyor musunuz?

Biliyorsanız söyleyin.

Bir insanın, en doruktaki bir acıda bile duyarsız kalabilir mi kalbi? Azı, çoğu, ölçüsü nedir?

"Acı" diyorum, acı hani?

Yaktığı yerden bir cerahat gibi akıp gider mi ya da hiç gitmez mi? Merak ediyorum sahiden. Şimdi, hangi inanç geri çevirecek içimdeki intihar isteğini? Nasıl bir umut erteleyebilir ecele beni? Beni kandıracak bir söz var mıdır bu dakikadan sonra ve hâlâ? Varsa söyleyin.

Gelecekse beklerim.

Ama kandırmayın beni.

(Tanıtım Bülteninden)

Çok Güzel Tükendik TIKLA PDF İNDİR !

21.11.2019

HİRAİ ZERDÜŞ

çok güzel bir kitap kalemine sağlık HİRAİ ZERDÜŞ

Çok Güzel Tükendik TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Çok Güzel Tükendik, Hirai Zerdüş

Yorum Gönder