6 Ocak 2022

Benim Adım Neymar Michael Part Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,1 TL
Yazarı: Michael Part
Çevirmen: Ceren Kıran Tatlı

Benim Adım Neymar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Michael Part olan ve Beyaz Balina Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Adım Neymar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Adım Neymar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Adım Neymar TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Neymar Yazarı Kimdir ?

Benim Adım Neymar yazarı Michael Part 'dır. Michael Part yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Biyografi & Oto Biyografi türündedir.

Benim Adım Neymar PDF indir oku

Benim Adım Neymar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Beyaz Balina Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Adım Neymar TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Neymar TIKLA PDF İNDİR !
Neymar'ın yoksulluktan zirveye uzanışının öyküsü… Brezilyalı Santos ailesi, 1992 yılında bir araba kazası geçirdi… Dört aylık bebekleri, bu kazadan sağ kurtuldu…O bebek, bugün Barselona Futbol Kulübü'nün as oyuncularından biri olan Neymar da Silva Santos Junior idi. Bu kitapta inanç ve fedakârlığın yoksulluğa nasıl üstün geldiğini, Neymar Jr.'ın nasıl günümüzün en ünlü futbolcularından birine dönüştüğünü okuyacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 184

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Beyaz Balina Yayınları Benim Adım Neymar TIKLA PDF İNDİR !Benim Adım Neymar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Biyografi & Oto Biyografi
Etiketler; Edebiyat, Biyografi & Oto Biyografi, Benim Adım Neymar, Michael Part

Yorum Gönder