2 Ocak 2022

Allah'ın Kızları Nedim Gürsel Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,45 TL
Yazarı: Nedim Gürsel
Çevirmen: Nedim Gürsel

Allah'ın Kızları indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nedim Gürsel olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Allah'ın Kızları eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Allah'ın Kızları ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Allah'ın Kızları TIKLA PDF İNDİR !

Allah'ın Kızları Yazarı Kimdir ?

Allah'ın Kızları yazarı Nedim Gürsel 'dır. Nedim Gürsel yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Allah'ın Kızları PDF indir oku

Allah'ın Kızları indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Allah'ın Kızları TIKLA PDF İNDİR !

Allah'ın Kızları TIKLA PDF İNDİR !
Kitapları neredeyse dünyanın bütün dillerine çevrilmiş usta edebiyatçımız Nedim Gürsel, 10 yıl aradan sonra muhteşem romanla döndü. Bu baş yapıtın 2008'in en çok konuşulan romanı olacağından hiçbir kuşkumuz yok.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 288

Baskı Yılı: 2008


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 228

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap Allah'ın Kızları TIKLA PDF İNDİR !

07.09.2008

kutluyorum

Nedim Gürsel her zaman nev-i şahsına münhasır yazarlarımızdan biri oldu. Birbirinden çok farklı tarz ve alanlarda eserler kazandırmaya devam ediyor. Toplumun dini değerleri oldukça hassas bir konu olmasına rağmen böylesi bir esere imza atmış olması yürek gerektiriyor. Kutluyorum !


18.04.2008

İçsel Hesaplaşmalar

Nedim Gürsel bu romanında bir örgüde, islamiyet öncesi, cahiliye döneminde Kabe'de ibadet edilen putlara - lat, uzza, menat -dişi kimlik verip birinci ağızdan islamiyetin doğuşunu aktarırken, diğer örgüde yoğun islam inancı ile yetiştirilmiş ve Birinci Dünya Savaşı'nda Arabistan'da askerlik yapmış dedesinin hayatını anlatıyor. İki ayrı örgü roman içinde içiçe geçmekte ve inançlarımızla yaşadıklarımız-şahit olduklarımız arasında zaman zaman tezat oluştuğunu ve bu tezattan yola çıkarak içsel hesaplaşmalarla inancımızın, yaşayışımızın, dünyanın sorgulanabileceği tezi işleniyor.<br>
<br>
İslamiyete inanç bir yanda, Arapların bağımsızlık istekleriyle Osmanlıya başkaldırmaları ve onlara karşı yapılan savaş, Kuran'ın Türkçe okunmaya başlamasıyla hissedilen bağışlanamaz davranış olduğu inancı ile Menemen olayları bir diğer yanda. Düşüncelerde gelgitlerin yaşanması insanoğlu için son derece doğal ve sağlıklı bir kafa yapısına işaret etmekte.<br>
<br>
Cumhuriyet sonrası şehzadeler şehri Manisa anlatımı, anılarda yer etmiş o dönemin simalar ile dini hikayelerle, tarihsel gerçeklerle harmanlanmış Allahın Kızları kitabı edebiyatımızda nadide bir yere sahip olacağını düşünüyorum.


16.04.2008

Lanetliyorum

İçeriği her ne olursa olsun. Herhangi bir kitabın böyle şirk içeren bir başlık taşımasını lanetliyorum.

Allah'ın Kızları TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Allah'ın Kızları, Nedim Gürsel

Yorum Gönder