24 Ocak 2022

Akıl Sızım A. Kadir Bilgin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,5 TL
Yazarı: A. Kadir Bilgin
Çevirmen: A. Kadir Bilgin

Akıl Sızım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı A. Kadir Bilgin olan ve Favori Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Akıl Sızım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Akıl Sızım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Akıl Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Akıl Sızım Yazarı Kimdir ?

Akıl Sızım yazarı A. Kadir Bilgin 'dır. A. Kadir Bilgin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Akıl Sızım PDF indir oku

Akıl Sızım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Favori Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Akıl Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Akıl Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Birkaç şiiri ateşlemek için
Odun attım yaşam lokomotifine
Gölge gibi geçen birkaç aşk için
Başkaldırdım toplum yasalarına
Oyalar zannedip ektim
Bahçeye soğan, maydanoz ve tere
Kimin kapağını kaldırdıysam
Kışa hazırlan dedi pencere.

Kum saati akıyor hızla
Zamanın sırtından indi zerre
Elbet ben de ineceğim mezara
Çan çalıyor duyuyorum
Kum bitmek üzere.

(Tanıtım Bülteninden)

Akıl Sızım TIKLA PDF İNDİR !Akıl Sızım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Akıl Sızım, A. Kadir Bilgin

Yorum Gönder