27 Aralık 2021

Üç Başlı Ejderha Novella Leyla Erbil Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,0 TL
Yazarı: Leyla Erbil
Çevirmen: Leyla Erbil

Üç Başlı Ejderha Novella indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Leyla Erbil olan ve Okuyan Us Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Üç Başlı Ejderha Novella eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Üç Başlı Ejderha Novella ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Üç Başlı Ejderha Novella TIKLA PDF İNDİR !

Üç Başlı Ejderha Novella Yazarı Kimdir ?

Üç Başlı Ejderha Novella yazarı Leyla Erbil 'dır. Leyla Erbil yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Üç Başlı Ejderha Novella PDF indir oku

Üç Başlı Ejderha Novella indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Okuyan Us Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Üç Başlı Ejderha Novella TIKLA PDF İNDİR !

Üç Başlı Ejderha Novella TIKLA PDF İNDİR !
Düşümde tarih 11 Mayıs 330, yer Sultanahmet Meydanı 'Hipodrom'... Büyük Saray'ın hemen önünde... bomboş meydanda doğum yapıyorum. Sabaha karşı,,, Saray benim... sarayımın kapısında bekleyen saçları yılandan üç tanrıça, genç dostumun gözetiminde doğurtuyor beni... yaşlıyım,,, gözlerimi yitirmek üzereyim ama doğuruyordum gene de... kendime diyordum ki ayıp sana... olamaz bu... utanmalısın... herhalde düş görüyorsun kötü bir düş... ama sevinçle sürdürüyordum doğurmayı; en derin okyanusundan kadınlığın uzun upuzun ve ince oğullarımı doğurmaktaydım...



Sayfa Sayısı: 120

Baskı Yılı: 2005


Dili: Türkçe
Yayınevi: Okuyan Us Yayınları Üç Başlı Ejderha Novella TIKLA PDF İNDİR !

04.10.2020

leyla erbil

bazı kitaplar baştan sıkıcı olabilir ve o kitaplara şans vermelisinizdir.bu kitap o kitaplardan değil.

Üç Başlı Ejderha Novella TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Üç Başlı Ejderha Novella, Leyla Erbil

Yorum Gönder