14 Aralık 2021

Sevmek Zorunda Değilsin Beni Sinan Akyüz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Sinan Akyüz
Çevirmen: Sinan Akyüz

Sevmek Zorunda Değilsin Beni indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sinan Akyüz olan ve Alfa Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, 380 sayfalık Sevmek Zorunda Değilsin Beni eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Sevmek Zorunda Değilsin Beni ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Sevmek Zorunda Değilsin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Sevmek Zorunda Değilsin Beni Yazarı Kimdir ?

Sevmek Zorunda Değilsin Beni yazarı Sinan Akyüz 'dır. Sinan Akyüz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Sevmek Zorunda Değilsin Beni PDF indir oku

Sevmek Zorunda Değilsin Beni indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Alfa Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, 380 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Sevmek Zorunda Değilsin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Sevmek Zorunda Değilsin Beni TIKLA PDF İNDİR !

O anda ona gülümsedim.

"Sen beni seviyorsun ya," dedim.

"Sevdiği kadına kötülük yapmış biri nasıl olur da onun kendisini karşılıksız sevmesini bekler?"

Aşk sınır tanır mı? Peki ya acı? Acıya nereye kadar dayanılabilir?

Karşılıksız sevgi var mıdır? İnsan bir başkasını koşulsuz sevebilir mi?

Seven adam kıskanır mı gerçekten?

Kıskançlık etrafındakilere zarar verme hakkını verir mi?

Namus iki bacak arasında mı, yoksa kafanın içinde midir?

Belki imkânsız aşk, belki de gerçek...

Her ne olursa olsun aşk için her şeyle, herkesle savaşmaya değmez mi?

Başak sarısı saçlı, zümrüt yeşili gözlü, güzeller güzeli Yeşim ve ona sırılsıklam âşık olan Cemil'in hikâyesi var bu kitapta.

Bir 'hayat kadını'nın hayat hikâyesi... Tüm çıplaklığıyla...

Hayatın acıtan gerçekliği sizin de canınızı yakacak.

Her biri yayınlandığı dönemde çok satan ve çok okunan Yatağımdaki Yabancı, İki Kişilik Yalnızlık, Bana Sırtını Dönme, Etekli İktidar kitaplarının yazarı Sinan Akyüz'den aşkın sınırlarını zorlayan yepyeni bir roman.


(Tanıtım Bülteninden)

Sevmek Zorunda Değilsin Beni TIKLA PDF İNDİR !

27.04.2015

saçma

Askerde iken okumuştum. Yatağın altından çıkmıştı kitap. Saçma sapan bir kitap okumayın arkadaşlar. Bende zaman geçirmek için okumuştum can sıkıntısına. Vaktinizi daha değerli kitaplarla geçirin derim.


14.03.2009

son günlerde okuduğum en güzel kitap

Sayın Sinan Akyüz´ ü tebrik ederim. Emeğine sağlık. Son günlerde okuduğum ve bitirdikten sonra bile etkisinden kurtulmadığım muhteşem bir kitaptı. Olduka sürükleyici ve akıcıydı. Özellikle kitataki Adalet hanım ve Cemil Bey arasındaki diyaloglar çok ok hoşuma gitti. Herkese tavsiye edebileceğim bir kitap.


16.02.2009

bir sınan akyuz harıkası daha..

Yazar gercek bır öyküyü size son sayfasına kadar hıssettırıyor. Ve son sayfaya kadar bır merak ıcınde bırakıyor. 2 gunde bıtırdıgım bu kıtabı herkese tavsıye ederım.. Son 2 sayfasında bıle ne oldu sorusu ıcımı kemırıyordu ama ınanın boyle bır kader olur mu dıye sormadan gecemeyeceksınız sıddetle tavsıye ederım

Sevmek Zorunda Değilsin Beni TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Sevmek Zorunda Değilsin Beni, Sinan Akyüz

Yorum Gönder