17 Aralık 2021

Oğlan Çıkmazı Oğulcan Kütük Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 6,6 TL
Yazarı: Oğulcan Kütük
Çevirmen: Oğulcan Kütük

Oğlan Çıkmazı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Oğulcan Kütük olan ve İthaki Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Oğlan Çıkmazı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Oğlan Çıkmazı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Oğlan Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Oğlan Çıkmazı Yazarı Kimdir ?

Oğlan Çıkmazı yazarı Oğulcan Kütük 'dır. Oğulcan Kütük yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Oğlan Çıkmazı PDF indir oku

Oğlan Çıkmazı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İthaki Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Oğlan Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Oğlan Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Dünya döndükçe az, döndükçe beyaz

Uyandım ve azalan sulara buladım aklımı

Ey doğusu bir avuç insanın, ey avucumda büyüyen şefkat

Bu uzun rüyayı kim ki taşlardan oyup yerleştirdiyse içime

Bir kuzgun salınsın ve dağılsın ince bileğinde bir haber

Ölmeye yatıyorum n'olur gel

Kan çektim yüzüme biraz

(Tanıtım Bülteninden)

Oğlan Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !Oğlan Çıkmazı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Oğlan Çıkmazı, Oğulcan Kütük

Yorum Gönder