19 Aralık 2021

O Gece Gördüm Onu Drago Jancar Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,2 TL
Yazarı: Drago Jancar
Çevirmen: Drago Jancar

O Gece Gördüm Onu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Drago Jancar olan ve Dedalus yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık O Gece Gördüm Onu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. O Gece Gördüm Onu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
O Gece Gördüm Onu TIKLA PDF İNDİR !

O Gece Gördüm Onu Yazarı Kimdir ?

O Gece Gördüm Onu yazarı Drago Jancar 'dır. Drago Jancar yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

O Gece Gördüm Onu PDF indir oku

O Gece Gördüm Onu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Dedalus yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
O Gece Gördüm Onu TIKLA PDF İNDİR !

O Gece Gördüm Onu TIKLA PDF İNDİR !

Drago Jančar'ın başyapıtı olarak gösterilen O Gece Gördüm Onu, 2. Dünya Savaşı sırasında geçen bir aşk hikâyesi. Jančar bu romanında savaşın Balkan coğrafyasındaki izlerine odaklanıyor. Burjuva bir kadın olan Veronika etrafında gelişen olaylar beş farklı kişinin ağzından anlatılıyor. Aşk, sadakat, dostluk, korku, acı ve ihanet tarihin en karanlık günlerinde kırmızı gözlü canavarlar gibi gölgede bekliyor.

Bu romanıyla daha önce; Orhan Pamuk, Yaşar kemal, J. R. R. Tolkien, Níkos Kazantzákis, Heinrich Böll, Lawrence Durrell, Günter Grass, Yasunari Kawabata, Kōbō Abe, Gabriel García Márquez, Salman Rushdie, John Fowles, Philip Roth, Anthony Burgess gibi yazarların da aldığı Fransa tarafından verilen En İyi Yabancı Kitap Ödülü'nü kazandı.

Ayrıca Avrupa Birliği Edebiyat Ödülü (Prix Européen de Littérature) de alan Drago Jančar, çağımızın en iyi yazarları arasında gösteriliyor.

(Tanıtım Bülteninden)

O Gece Gördüm Onu TIKLA PDF İNDİR !

17.06.2020

.

Drago Jancar'ın okuduğum ilk kitabıydı. Her yeni karakterde Veronika ile ilgili daha net bilgilere sahip oluyoruz. Konu ilgi çekiciydi. Ayrıca Türkçe çevirisi de oldukça güzeldi.


28.01.2020

Veronika'nın başına gelenler...

...pişmiş tavuğun başına gelmedi. Hep aklın yüzünden çektin Veronika. Kitap sıkıcı değil, güzeldi.

O Gece Gördüm Onu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, O Gece Gördüm Onu, Drago Jancar

Yorum Gönder