5 Aralık 2021

Korkma Kalbim Ahmet Batman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: Ahmet Batman
Çevirmen: Ahmet Batman

Korkma Kalbim indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Batman olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Korkma Kalbim eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Korkma Kalbim ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Korkma Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Korkma Kalbim Yazarı Kimdir ?

Korkma Kalbim yazarı Ahmet Batman 'dır. Ahmet Batman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Korkma Kalbim PDF indir oku

Korkma Kalbim indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Korkma Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Korkma Kalbim TIKLA PDF İNDİR !
Kedileri seven kadınlar yalnızlıktan korkarmış, köpekleri ise aslında kendilerini güvende hissetmek istediklerinden severlermiş... Sen filleri severdin ve bir fil kalbi kırıldığında ölebilirmiş. Sen filleri boşuna sevmiyorsun güzel kadın. Sen kalbinin kırılmasından korkuyorsun da haberin yok. Korkmasın kalbin çünkü o artık benim de kalbim...

- Benim korkak kalbim size âşık oldu...
- Kutu kutu pense oynamıyoruz küçük bey, aşkı çocuk oyunu mu sandınız siz?
- Aşkın bir oyun olmadığını öğrenecek kadar büyüdüm ama şayet aşk bir çocuk oyunu olsaydı ve o oyunun adı da kutu kutu pense olsaydı tüm dünya size arkasını dönse bile ben size arkamı dönmezdim küçükhanım...
- Böyle konuşursan kilitlenirim ben ama...
- Eğer kilitlendiğiniz yer kalbim olacaksa bundan memnuniyet duyarım.
- Susuyorum.
- Ben de size...
(Tanıtım Bülteninden)


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 216

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 111

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Destek Yayınları Korkma Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

20.04.2019

Hiç okumadim

Ben bu kitabı hiç okumadim ama okumak isterdim çünkü en sevdiğim sayılı yazarlar vardır ve bunlar biride ahmet batman ben kitap okumayı ahmet batman in kitabına başlayınca sevdim. Beni kitap okumaya teşvik eden onun beni içinden sev isimli kitabıydı burdan beni içinden sev kitabını olamayanlara sesleniyorum kitap mükemmel okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.


12.01.2016

Çokgüzel bi hikaye

Bir çırpıda okudum ve bitti. Ahmet Batman artık biraz daha uzun romanlar yazmalı. Olay örgüsü ve ilerleyiş o kadar iyi ki kitabın nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.


29.12.2015

beğendim

her yaşa hitap edecek ve herkesin beğeneceği bir kitap olmuş, okurken çok başka yerlere gittim, içinde binlerce güzel söz vardı. Ahmet Batman okunması gereken bir yazar bence bi şansı hak ediyor.

Korkma Kalbim TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Korkma Kalbim, Ahmet Batman

Yorum Gönder