27 Aralık 2021

Kafi Bilal Civelek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,75 TL
Yazarı: Bilal Civelek
Çevirmen: Bilal Civelek

Kafi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Bilal Civelek olan ve Yediveren Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Kafi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kafi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kafi TIKLA PDF İNDİR !

Kafi Yazarı Kimdir ?

Kafi yazarı Bilal Civelek 'dır. Bilal Civelek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kafi PDF indir oku

Kafi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yediveren Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kafi TIKLA PDF İNDİR !

Kafi TIKLA PDF İNDİR !

Kitabı bitirdiğim gün üzerimde bütün siyah bulutlar dağıldı, güneş doğdu ruhuma. Gülümsemeyi bir yaşam tarzı haline getirmeyi başardım. Her şeyi herkesi sevmeyi başladım. Geçmişimi sırtımdan çıkarıp attım, ruhumu tazeledim, güzelleştirdim, özüne yaraşır bir ruhum oldu. Geleceğe dair umutlarım yeniden yeşerdi. Meğer yaşamak kolaymış ve güzelmiş. Kendini bulmak için Kaf dağına gitmeye gerek olmadığını öğrendim. Kitabı bitirdiğim gün insanın kendine kâfi olduğunu farkettim! Artık kimseye ihtiyaç duymadan her şeye Kâfi olanla birlikte huzurla yaşıyorum. Ve kalbime şunu fısıldadım; "Senin ilacın sevgidir, sevgi dert alır, derman satar!"

(Tanıtım Bülteninden)

Kafi TIKLA PDF İNDİR !Kafi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kafi, Bilal Civelek

Yorum Gönder