27 Aralık 2021

Harita Metod Defteri Murathan Mungan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 31,53 TL
Yazarı: Murathan Mungan
Çevirmen: Murathan Mungan

Harita Metod Defteri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Murathan Mungan olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Harita Metod Defteri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Harita Metod Defteri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Harita Metod Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Harita Metod Defteri Yazarı Kimdir ?

Harita Metod Defteri yazarı Murathan Mungan 'dır. Murathan Mungan yazdığı bu eserle Erdal Öz Ödülleri almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Günlük Anı türündedir.

Harita Metod Defteri PDF indir oku

Harita Metod Defteri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Harita Metod Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Harita Metod Defteri TIKLA PDF İNDİR !
Geçmişi yalnızca ondan bir şey inşa edecekseniz anmalısınız," demiş eski ustalardan biri. Ben kendi payıma geçmişimden bunu yapmaya çalıştığımı söyleyebilirim. Ömrünün yıllarla ölçülen süresi "kaç ortalı" olursa olsun, yaşamı boyunca kendine çizdiği yol haritasını izleyerek bıkmadan usanmadan ders çalışan, elinden kolundan, kucağından defter, kitap, kalem eksik olmayan "bir çocuğun" anılarını yazdığı kitaba Harita Metod Defteri adının yakışacağını düşündüm. Umarım okunması, yaşanmasından daha güzel bir hayatın kitabı olmuştur.
-Murathan Mungan-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 424

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık Harita Metod Defteri TIKLA PDF İNDİR !

20.01.2020

büyük emek

çocukluğunu gençliğini  hayal kırıklıklarını  çok samimi ve içten anlatığı kitabını tavsiye ediyorum


24.12.2019

Duygu Yüklü

Özenli bir çalışma. Tonla anı arasında bazen tek cümle için nice yıpranır insan... Emeğine sağlık üstad.


20.11.2019

Oldugu gibi

Hayatı oldugu gibi yazmış Mungan, saklamadan gocunmadan dökmüş hislerini ortaya.Bazen ağladım bazen güldüm yazdıklarına  Kendimden biseyler de buldum mu derseniz  evet cocuklugumu yaşadım resmen.büyük ebeveynlerin sıcaklığını güvenini hissetim tekrar.Acaba ben de tutsa miydim günlük Mungan gibi ifade edebilir miydim duygularımı dedim. Cık olmazdı .böyle yoğun yaşamadım duyguları çünkü. Okunmalı Mungan bu kadar dürüst olabilen kaç kişi  tanıdınız hayatınızda ben tanımadım.

Harita Metod Defteri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Günlük Anı
Etiketler; Edebiyat, Türk Günlük Anı, Harita Metod Defteri, Murathan Mungan

Yorum Gönder