13 Aralık 2021

Geniş Zamanlar Ayşe Kulin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,4 TL
Yazarı: Ayşe Kulin
Çevirmen: Ayşe Kulin

Geniş Zamanlar indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayşe Kulin olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Geniş Zamanlar eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Geniş Zamanlar ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Geniş Zamanlar TIKLA PDF İNDİR !

Geniş Zamanlar Yazarı Kimdir ?

Geniş Zamanlar yazarı Ayşe Kulin 'dır. Ayşe Kulin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Geniş Zamanlar PDF indir oku

Geniş Zamanlar indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Geniş Zamanlar TIKLA PDF İNDİR !

Geniş Zamanlar TIKLA PDF İNDİR !

Tanrının sonunda bana acıdığını ve yardım etmeye karar verdiğini düşünmem için sebeplerim var. Kocam elini bile sürmüyor bana. Yanıma yaklaşmıyor, yüzüme bakmıyor. Ayrı odalar da yatıyor, karşı karşıya gelmemeye gayret ediyoruz. O sabahın erken saatlerinde, mutfak masasına hazırladığım kahvaltısını tıkınıp çıkıp gittikten sonra, büründüğüm kara çarşafı fırlatıp atıyorum evin bir köşesine. Yatağıma dönüyorum, her bir anını, ellerimi incecik bir ipek üzerinde dolaştırır gibi özenle okşayarak, severek, hasretle titreyerek düşündüğüm on yılıma geri gitmek için. Gözlerimi yumup, yeniden yaşamaya başlıyorum.


Geniş Zamanlar, hayatın içinden akan, kendi zamanlarını yaşatan öykülerden oluşuyor.



(Tanıtım Bülteninden)



Geniş Zamanlar TIKLA PDF İNDİR !

02.04.2019

Film Gibi Öyküler

Ayşe Kulin çok okunan bir yazar olduğu için uzak durdum. Popüler kitapların çabuk tüketilen ve okuyucuyu yormayan kitaplar olduğunu düşünürüm. Öykü türünü önemsediğim, okuduğum ve hatta yazdığım için Kulin 'in Geniş Zamanlar' ını tereddüt etmeden aldım ve bir çırpıda okudum. Okurken yer yer Türk filmi izlediğim hissine kapıldım. Nihayetinde kitaptaki öyküleri beğendiğim. Toplumsal konular üzerinde hassasiyetle durulan bir anlayışla yazıldığı açık olan öyküler okumaya değer. Ayşe Kulin iyi bir gözlemci ve anlatıcı. Tavsiye ederim...


12.02.2006

Roman tadında öyküler...

Öykü türünü çok sevmesem de bu sıralar peşpeşe öykü kitapları okumakla meşgulüm. Ve çok şanslıyım ki her okuduğum öykü kitabı bir öncekinden daha güze oluyor. Böylece uzun ve kalın romanlar arasında kısa bir soluk almış oluyorum. Ayşe Kulin´in ben öykülerini romanlarından daha çok sevdim nedense. İlk üç öykü roman tadında ve bir öyküyü üç değişik açıdan anlatıyor. Zevkle okudum...

Geniş Zamanlar TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Geniş Zamanlar, Ayşe Kulin

Yorum Gönder