8 Aralık 2021

Beni İçinden Sev Ahmet Batman Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: Ahmet Batman
Çevirmen: Ahmet Batman

Beni İçinden Sev indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Batman olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Beni İçinden Sev eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Beni İçinden Sev ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Beni İçinden Sev TIKLA PDF İNDİR !

Beni İçinden Sev Yazarı Kimdir ?

Beni İçinden Sev yazarı Ahmet Batman 'dır. Ahmet Batman yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Beni İçinden Sev PDF indir oku

Beni İçinden Sev indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Beni İçinden Sev TIKLA PDF İNDİR !

Beni İçinden Sev TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Kimsenin bilmediği bir şarkısın.

Bana kendini öğret.

Başka hisleri başka insanlarda değil de hepsini sende tüketmek isterim çünkü ikimiz başkayız, kimsenin bilmediği bir başka dünyayız. Bakma sen bu kalabalığa, bu dünya bizim için yaratıldı. Başkaları sadece başkaları olarak kalsın, sen bir hayal kur kendine ve içinde sadece bize yer olsun.

Beni İçinden Sev TIKLA PDF İNDİR !

31.03.2020

Çok güzel :)

Çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim başladığınızda bitirdiginiz bir oluyor ...sizde böyle güzel bir hikayenin içinde olmak isterseniz mutlaka okuyun.


09.11.2019

Harika bir kitap!

Bugün başlamak için elime aldım ve bir baktım ki bitirmişim.. Sürükleyici harika bir kitaptı..


29.05.2019

tavsiye

o kadar güzel ki kitapta kendinizi buluyosunuz bazende kitap sizi alıp götürüyo ahmet batmanın bence bütün kitapları çok güzel içtenlikle yazılmış ve ahmet batmanın herhangi bir kitabını okussanız o kitaplardan birinde kendinizi bulursun aa aynı ben aaa buda aynı ben dersiniz bence ahmet batmanın kitapları çok güzel tavsiye ederim

Beni İçinden Sev TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Beni İçinden Sev, Ahmet Batman

Yorum Gönder