14 Aralık 2021

Ben Buradayım... Yıldız Ecevit Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 37,05 TL
Yazarı: Yıldız Ecevit
Çevirmen: Yıldız Ecevit

Ben Buradayım... indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Yıldız Ecevit olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ben Buradayım... eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Buradayım... ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Buradayım... TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buradayım... Yazarı Kimdir ?

Ben Buradayım... yazarı Yıldız Ecevit 'dır. Yıldız Ecevit yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyatçılar türündedir.

Ben Buradayım... PDF indir oku

Ben Buradayım... indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Buradayım... TIKLA PDF İNDİR !

Ben Buradayım... TIKLA PDF İNDİR !
Edebiyatımızın kilometre taşlarından olan Oğuz Atay özellikle son yirmi yıldan bu yana büyük bir okur kitlesine ulaştı ve benimsendi. Yazarın gerek yaşamı gerekse eserleri hakkında yazılanlar ise makalelerle sınırlı kaldı.
Modern Türk edebiyatı konusundaki ciddi ve kapsamlı araştırmalarıyla tanınan, aynı zamanda önemli bir Oğuz Atay uzmanı olan Yıldız Ecevit, ilk defa Oğuz Atay'ın yaşamını ve eserlerini kitaplaştırdı. Ecevit bu kitabında Oğuz Atay'ın yaşam öyküsünü anlatırken eserleri ile yaşamının örtüştüğü yerleri ve hayatındaki esin kaynaklarını da keşfediyor. Aynı zamanda eserlerin yetkin bir eleştirisini de yapıyor.
Tutkunlarının Oğuz Atay romancılığının tüm yönlerini okuyabilecekleri mükemmel bir kitap ve edebiyat tarihimizde bir ilk...



Sayfa Sayısı: 580

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Ben Buradayım... TIKLA PDF İNDİR !

09.09.2020

Oğuz Atay

Oğuz Atay sevenlerin okuması gereken kitap


24.08.2020

Harika bir eser

Başarılı bir anlatım olmuş Oğuz Atay'ın esrarengiz dünyasına giriş yapılan bir eser.


08.04.2016

harika bir çalışma

sanırım bir insan ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. yaşamı, yapıtları, kişiliği, çevresindeki insanlar, yaşadığı dönemin atmosferi ile ...  büyük bir özenle çalışmış yıldız ecevit. emeğine sağlık ve teşekkürler.

Ben Buradayım... TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyatçılar
Etiketler; Edebiyat, Edebiyatçılar, Ben Buradayım..., Yıldız Ecevit

Yorum Gönder