25 Aralık 2021

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy İskender Pala Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 8,94 TL
Yazarı: İskender Pala
Çevirmen: Utku Lomlu

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İskender Pala olan ve Kapı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy TIKLA PDF İNDİR !

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy Yazarı Kimdir ?

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy yazarı İskender Pala 'dır. İskender Pala yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy PDF indir oku

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kapı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy TIKLA PDF İNDİR !

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy TIKLA PDF İNDİR !

Gök kubbenin altında insanın ruhunu soyan kötülükler ve giyindiren aşklar adına…Doğu ak ejder yılında başladı yirmi üç bin yıllık gizem…Uzayın sonsuzluğuna açılan kapıyı keşfe çıkmış bilge rahipler, uğruna topluca can verdikleri bir sırrın, binlerce yıl sonra, bir şair tarafından aşkın derin katmanlarına saklanarak korunacağını bilselerdi…Siruş başlıklı murassa hançerin kabzasına parmak izlerini bırakanlar, daha avuçlarının sıcaklığı gitmeden hançer kınında kan biriktiğini bilselerdi…Bağdat, İstanbul, Roma, Paris ve diğerleri; kıyılarına vuran yeni aşkın, bütün eski tarihlerini dolduracak yoğunlukta olduğunu bilselerdi… Bilgeler, katiller, asiller ve sevgililer; ellerinde tuttukları kitabın alev almaya hazır bir aşk külçesine dönüşmek üzere olduğunu bilselerdi…Şair, ipeksi dizeleri arasına hayaller gibi sakladığı şifrelerin hoyrat ellerde ihtirasla parçalandığını, sonsuzluk şarabına kadeh yaptığı gelincik yapraklarının kinle dağıtıldığını bilseydi… Ve şimdi kim bilebilir neler olacağını, Babil uyandığı zaman?!..

(Tanıtım Bülteninden)

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy TIKLA PDF İNDİR !

23.12.2019

şaheser

İlk ev arkadasimda görmüştüm bu kitabı. yarısına kadar okuyup bıraktı. hić bisey anlamadim diye ekledi. kitabın arka sayfasına baktım. Hayatında hiç aşık olmayanlar bu kitabı okumasinlar diye yazıyordu. abi hiç aşık oldun mu? diye sordum. Hayır! diye yanıtladı. Ben bir solukta okudum ve gerçekten çok etkileyiciydi. duygu dünyama çok sey kattı. 6 puan olsaydı 6 puan verirdim.


12.10.2019

mükemmel

iskender palanın okumuş olduğum en mükemmel kitaplarından biri ilk başlarda kitabın sıkıcı olduğunu düşünsem de okumaya devam ettikçe mükemmel bir kitap olduğunu gördüm herkese tavsiye ederim


06.09.2019

hayal kırıklığı

Hikayesi hiç sarmadi beni. Zoraki bir okumaydi benimkisi. Iskender pala'nin bütün kitaplarını cok severek okudum ama bu farklıydı. Neyseki bitti dediğim bir kitap oldu

Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Babilde Ölüm İstanbulda Aşk-Midi Boy, İskender Pala

Yorum Gönder