28 Aralık 2021

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir İlhami Algör Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 12,35 TL
Yazarı: İlhami Algör
Çevirmen: İlhami Algör

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlhami Algör olan ve İletişim Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Albayım Beni Nezahat ile Evlendir eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Albayım Beni Nezahat ile Evlendir ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Albayım Beni Nezahat ile Evlendir TIKLA PDF İNDİR !

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir Yazarı Kimdir ?

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir yazarı İlhami Algör 'dır. İlhami Algör yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir PDF indir oku

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İletişim Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Albayım Beni Nezahat ile Evlendir TIKLA PDF İNDİR !

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir TIKLA PDF İNDİR !
Sende bu ad oldukça istersen sıfır numara kel, istersen at kuyruklu olurum. İnce bıyıklı, tek dişi altın olurum. Meftun olurum, meczup olurum. Uzaklara bakarım, çıtımı çıkarmam. Nasıl söyleyeceğimi bilmem, susarım. Susmak üzerine konuşmak gerekse, beni çağırırlar, oturur susarım. Dolmabahçe saat kulesiyle, Çırağan Sarayı ile konuşurum. Duvarlara yazılar yazarım gizli gizli: 'Albayım beni Nezahat ile evlendir'. Bahtının rüzgârına kapılmış giden bir adam, Kahraman'ın El Kitabı'nda denenmiş ama foslamış olanı başarmaya takıyor kafayı. Kalbini dinliyor, yönünü seçiyor ve yürüyor... İlhami Algör, küçük ve meraklı adımlarla dolaşıyor edebiyat şehrinde. Ateş böceklerini kozasından çıkarıyor, bir kadere bir romana. Albayım Beni Nezahat ile Evlendir, hayat hakkında fikri olmayanlara yazılmış kafası karışık bir hikâye. "Mesele nedir?"
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 108

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: İletişim Yayıncılık Albayım Beni Nezahat ile Evlendir TIKLA PDF İNDİR !

14.10.2018

Beğendim

İlhamı algör her daim ilgi çekici bir yazar. Bu kitabında da eğlenceli kesitlerle karşımıza çıkmış,  onun tarzını seven okurlar için oldukça iyi bir kitap diye düşünüyorum.


30.10.2015

çok iyi

son dönemin en oyuncu, enerjisi bitmeyen, eğlenceli kitaplarından biri. önemli, değeri zamanla yerine oturacak bir metin.


22.10.2015

...

kitaptaki kurguyu, olayların akışını yakalamak pek kolay değil gibi geldi bana. belki de kafam çok yoğunken okudum bilemiyorum. okumasanız da çok şey kaybetmiş olmazsınız.

Albayım Beni Nezahat ile Evlendir TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Albayım Beni Nezahat ile Evlendir, İlhami Algör

Yorum Gönder