30 Kasım 2021

Zamanın Sessiz Ruhu Adil Yıldırım Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Adil Yıldırım
Çevirmen: Adil Yıldırım

Zamanın Sessiz Ruhu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Adil Yıldırım olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Zamanın Sessiz Ruhu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zamanın Sessiz Ruhu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zamanın Sessiz Ruhu TIKLA PDF İNDİR !

Zamanın Sessiz Ruhu Yazarı Kimdir ?

Zamanın Sessiz Ruhu yazarı Adil Yıldırım 'dır. Adil Yıldırım yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Zamanın Sessiz Ruhu PDF indir oku

Zamanın Sessiz Ruhu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zamanın Sessiz Ruhu TIKLA PDF İNDİR !

Zamanın Sessiz Ruhu TIKLA PDF İNDİR !

İtalyan dostum, onu izleyen bakışlarımı ve sessizliğimi görünce sözlerine devam etti: Hayata devam etmek âşık olmak anlamına gelir. Benim yaşımda bir adam başka neyden heyecan duyabilir ki? Yaşamak hissetmektir ve hissetmek sadece aşk ile mümkün olabilir. Bir kadının ruhunda saklı milyonlarca duygu vardır ve ben bu duyguları keşfetmeyi seviyorum. Her gün Müzeyyen Hanım'da yeni huylar görüyorum, bunları keşfetmek beni hem şaşırtıyor hem de ayakta tutuyor... Hayatımızı betimleyecek tek bir an vardır; o anı bulabilenler hayatı yaşamış sayılırlar... Yaşadığımız hiçbir deneyimin tesadüf eseri olmadığının farkına vardığımızda, hayatın anlamını kavramaya başlarız... Adil Yıldırım bu defa spiritüel bir roman ile okuyucularını selamlıyor. Dört kitaptan oluşan serinin ilk romanı 'Zamanın Sessiz Ruhu', altmış beş yaşındaki bir İtalyan bankacının, Roma'da tanıştığı Müzeyyen Hanım'a âşık olup İstanbul'a taşınmasıyla başlar. Hayatının sonbaharında yeniden aşkı bulan Sandro, İtalya'da tanıştığı genç dostu Tolga ile ruhsal deneyimlerini paylaşırken, aslında kendi hayatının anlamını aramaktadır...

2017 senesinde ilk romanı Gecede Saklı Yalnız Aşklar ile okuyucularını İtalya sokaklarında gezdiren yazar Adil Yıldırım bu defa spiritüel romanında İstanbul-Bodrum-Roma üçgeninde ilerleyen bir hikâyeyi okurlarının beğenisine sunuyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Zamanın Sessiz Ruhu TIKLA PDF İNDİR !

24.07.2019

Tavsiye Ediyorum

Youtube kanalındaki videolarından tanıdığım yazarın bu ilk kitabıyla tanışınca genel olarak bakış açısını anlayabilirsiniz. Bakış açısıyla beni zaten çok etkileyen yazarın kitabı da fazlasıyla kaliteli. Mutlaka okunmalı.

Zamanın Sessiz Ruhu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Zamanın Sessiz Ruhu, Adil Yıldırım

Yorum Gönder