30 Kasım 2021

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu Amin Maalouf Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 24,7 TL
Yazarı: Amin Maalouf
Çevirmen: Samih Rifat

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Amin Maalouf olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu TIKLA PDF İNDİR !

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu Yazarı Kimdir ?

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu yazarı Amin Maalouf 'dır. Amin Maalouf yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu PDF indir oku

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu TIKLA PDF İNDİR !

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu TIKLA PDF İNDİR !
Doğu'daki son Cenevizlilerden, antika tüccarı Baldassare Embriaco, 1665 yılı sonlarında, soyunun yüzyıllardır yaşadığı Lübnan'dan yola düşer. Ertesi yıl, İncil'e göre " Canavar Yılı " dır. Ertesi yıl, İncil'e göre düpedüz Mahşer: Kan, ateş, yıkım ve herşeyin sonu!... Zamanın sonu! Dünyayı ve Baldassare'yi kurtarabilecek tek şeyse, Yüzüncü Ad'dır. Kimselerin görmediği bir yazma kitap ve bu kitapta açıklandığı söylenen bir ad: Allah'ın, Kuran'da anılan doksan dokuz adının, sıradan ölümlülere bildirilmemiş olan yüzüncüsü... Tanrı'nın gizli ve yüce adı...



Sayfa Sayısı: 412

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu TIKLA PDF İNDİR !

20.10.2020

Amin Maalouf

Hemen hemen tüm romanlarını okudum. Favori yazarım. En beğendiğim kitabı da bu. Mutlaka okuyun.


12.10.2020

Semerkant

Her eseri ayrı bir tat. özellikle Semerkant harikaydı. okurken o yüzyıla gidiyorsunuz sanki.


06.09.2019

sabırla lazım

Amin Maalouf'u Semerkant ile tanıdım. anlatımı gayet güzel ve akıcı. semerkantı çok merakla okudum, merakımı yitirmeden de bitirdim. Bana Yüzüncü Ad'ı okumam için de referans olan bir kitaptı. Ve Yüzüncü Ad. Herzamanki gibi akıcı bir anlatım ama hikayesi beni hiç sarmadı desem yeridir. itiş kakış gitti bu kitap. bir yerde akar gider diye sabırla sonuna geldiğim bir kitap oldu. sadece anlatım yetmiyor, konu da lazım. bana uygun konu demek daha doğru olur.

Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, Yüzüncü Ad - Baldassare'nin Yolculuğu, Amin Maalouf

Yorum Gönder