21 Kasım 2021

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler Numan Dağdeviren Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 22,75 TL
Yazarı: Numan Dağdeviren
Çevirmen: Numan Dağdeviren

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Numan Dağdeviren olan ve İkinci Adam Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 336 sayfalık Uzun Namlulu Kısa Hikayeler eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Uzun Namlulu Kısa Hikayeler ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Uzun Namlulu Kısa Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler Yazarı Kimdir ?

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler yazarı Numan Dağdeviren 'dır. Numan Dağdeviren yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler PDF indir oku

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İkinci Adam Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 336 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Uzun Namlulu Kısa Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Ondan bahsetmek gözlerimi dolduracak, biliyorum. Lakin birilerine anlatmazsamunutmaktan korkuyorum. Sürekli sürekli konuşmak, anlatmak istiyorum. Aylardır dünya bana hiç nazik davranmadı. Hayat sanki bütün silahlarını toplamış; atom bombaları, balistik füzeler ve insafsız hava araçlarıyla üzerime üzerime geliyor. Deliriyor muyum acaba? En kolay çözüm bu sanki. Rüyalar hayatıma çelme takmaya devam ediyor. Düşüyorum, kalkıyorum, düşüyorum, kalkıyorum.

Her yanım yara bere. El uzatanım yok, dertten anlayanım yok, tüm yüzler yabancı. Ve en ağırı da ne biliyor musun? Sendeleye sendeleye de olsa, o karanlık rüyalarda yürümeye mecburum.

Kaçamıyorum. Kaçamıyorum. Kaçamıyorum. Kaçamıyorum. Kaçamıyorum. Kaçamıyorum. Her yanımdan sarıyor beni, her yanımdan! Çok korkuyorum. Dünya boğazıma çöktü. Nefes almama izin vermiyor. Zorlanıyorum. Yalnızlık öyle pis bir canavarmış ki bir an bile yalnız bırakmıyor beni. Elim kolum bağlı sanki. Kaçamıyorum!

(Tanıtım Bülteninden)

Uzun Namlulu Kısa Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !Uzun Namlulu Kısa Hikayeler TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Uzun Namlulu Kısa Hikayeler, Numan Dağdeviren

Yorum Gönder