21 Kasım 2021

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık Sait Faik Abasıyanık Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 7,8 TL
Yazarı: Sait Faik Abasıyanık
Çevirmen: Sait Faik Abasıyanık

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Sait Faik Abasıyanık olan ve İş Bankası Kültür Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık TIKLA PDF İNDİR !

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık Yazarı Kimdir ?

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık yazarı Sait Faik Abasıyanık 'dır. Sait Faik Abasıyanık yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık PDF indir oku

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İş Bankası Kültür Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık TIKLA PDF İNDİR !

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık TIKLA PDF İNDİR !
"Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da, bir hırstan başka ne idi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim. Hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım.

Koştum tütüncüye, kalem kâğıt aldım. Oturdum.
Ada 'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım."

"Haritada Bir Nokta" adlı öyküden.



Sayfa Sayısı: 144

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: İş Bankası Kültür Yayınları Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık TIKLA PDF İNDİR !

26.10.2020

güzel

içerisinde güzel hikayelerin oldugu akıcı bi kitap..


02.09.2020

Son Kuşlar

Bence Sait Faik'in yazmış olduğu en iyi hikaye kitabı. Yazarın dünyamızın her bir canlısına ne kadar hassas bir bakış açısıyla baktığını görüyoruz. Okuyucuyu alabildiğine etkileyebilen hikayeler var bu kitapta. Son Kuşlar mutlaka okunmalı.


19.11.2019

Son kuşlar

Sait Faik Mutlaka okunmalı

Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık, Sait Faik Abasıyanık

Yorum Gönder