29 Kasım 2021

Ninatta'nın Bileziği Ahmet Ümit Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,4 TL
Yazarı: Ahmet Ümit
Çevirmen: Ahmet Ümit

Ninatta'nın Bileziği indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Ümit olan ve Yapı Kredi Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ninatta'nın Bileziği eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ninatta'nın Bileziği ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ninatta'nın Bileziği TIKLA PDF İNDİR !

Ninatta'nın Bileziği Yazarı Kimdir ?

Ninatta'nın Bileziği yazarı Ahmet Ümit 'dır. Ahmet Ümit yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Polisiye türündedir.

Ninatta'nın Bileziği PDF indir oku

Ninatta'nın Bileziği indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Yapı Kredi Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ninatta'nın Bileziği TIKLA PDF İNDİR !

Ninatta'nın Bileziği TIKLA PDF İNDİR !

Hititler döneminden günümüze erişen bir ağıt.

Yaklaşan büyük savaşın huzursuz edici gölgesinde, Hititler'in başkenti Hattuşa'da geçen bir yasak aşk öyküsü. Okura binlerce yıl öncesinden gönderilmiş hasret yüklü bir mektubu anımsatan Ninatta'nın Bileziği, insana ait zaafların ve aşkın yıkıcı gücünün binlerce yıldır hiçbir değişime uğramadığının da kanıtı.

Ben bekledim ve yaşlandım.

Dizimde takat kalmadı,

Saçlarım kederli bulutlar gibi ağardı,

Derim buruştu, gözlerimin feri söndü,

Ben bekledim.

Şimdi çok yorgunum.

Şimdi ölüler ülkesinden esen rüzgâr üşütüyor tenimi.

Şimdi zamanım kalmadı.

Ama biliyorum bekleyişim bitmedi.

Biliyorum, bedenimiz olmasa da ruhlarımız kavuşacak nasılsa.

(Tanıtım Bülteninden)

Ninatta'nın Bileziği TIKLA PDF İNDİR !

13.07.2020

Harika bir yazar

Muhteşem bir dili var

Ninatta'nın Bileziği TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Polisiye
Etiketler; Edebiyat, Roman, Polisiye, Ninatta'nın Bileziği, Ahmet Ümit

Yorum Gönder