23 Kasım 2021

Kendinin Ağacı Seyyidhan Kömürcü Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: Seyyidhan Kömürcü
Çevirmen: Seyyidhan Kömürcü

Kendinin Ağacı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Seyyidhan Kömürcü olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 80 sayfalık Kendinin Ağacı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kendinin Ağacı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kendinin Ağacı TIKLA PDF İNDİR !

Kendinin Ağacı Yazarı Kimdir ?

Kendinin Ağacı yazarı Seyyidhan Kömürcü 'dır. Seyyidhan Kömürcü yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Kendinin Ağacı PDF indir oku

Kendinin Ağacı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 80 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kendinin Ağacı TIKLA PDF İNDİR !

Kendinin Ağacı TIKLA PDF İNDİR !

Dünyada çok önemli şeyler oldu
Ama ben de sizin eve baktım
Bir tayın bir taya baktığı
Bir tayın bir taya uzun uzun baktığı
Bir tayın bir tayı bıraktığı gibi
Dünyada çok önemli şeyler oldu

Atlar yalnız kalmamak için bu kadar koşarlar diyen o at
Yalnızlar koşarken de yalnızdır diyen o at
Yalnızlar öperken de yalnız
Ben sana sımsıkı sarılırken de
O at buramdaydı

Bu ses nereden geliyor dediğim o gün
Göğsümdeki at kardeşlerim
Göğsümdeki at yere uzandı

Dünyada çok önemli şeyler oldu
Hem ölmedim yüzükoyun
Hem alnımda yeryüzü

Ölürüm dediğim yerde ev yaptım

(Tanıtım Bülteninden)

Kendinin Ağacı TIKLA PDF İNDİR !Kendinin Ağacı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Kendinin Ağacı, Seyyidhan Kömürcü

Yorum Gönder