21 Kasım 2021

Kaybolan Tarık Tufan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 29,25 TL
Yazarı: Tarık Tufan
Çevirmen: Tarık Tufan

Kaybolan indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Tarık Tufan olan ve Doğan Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, 392 sayfalık Kaybolan eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Kaybolan ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Kaybolan TIKLA PDF İNDİR !

Kaybolan Yazarı Kimdir ?

Kaybolan yazarı Tarık Tufan 'dır. Tarık Tufan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Kaybolan PDF indir oku

Kaybolan indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, 392 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Kaybolan TIKLA PDF İNDİR !

Kaybolan TIKLA PDF İNDİR !

Tarık Tufan, hatıralarla yüzleşmenin, ilkaşkın ve kendini aramanın evrensel hikâyesini anlatıyor. Kaybolan, yaralı dünyalarda, kırık hayatlarda, saklı hüzünlerde ve İstanbul sokaklarında dolanan bir roman.

Hayatın en çetrefilli meselesi, çözülmesi en zor sırrı, gerçekte kim olduğumuzdur. Çünkü herkes hayatının bir yerinde kaybolur. Bazıları kendisini bulabilmek için önce çok eskiden kaybettiklerini bulmak zorundadır.

"Utanmayı bir kenara bırakıp gerçeği itiraf ettiğim bugün bile hâlâ kendi hayatımı değil, başkalarının hayatını yaşıyorum. Fason hayat. Bir gece düşüncelere dalmış boğuşurken aklıma geldi bu laf; o gün bugündür böyle tanımlıyorum, sipariş üzerine yaşanmış, ısmarlama, düşük maliyetli, fason hayat. Doğum günümde sadece bunun hayal kırıklığını hissettim. Uzunca bir vakit kayıtsız kalmaya çalıştığım hatalarım için şimdi pişmanlık, hüzün ve keder duyuyorum. Her şeyin başka türlü olmasını arzu ederdim, olmadı. Artık kim olduğumu, kimin için yaşadığımı doğru dürüst düşünemiyorum bile."

Kaybolmanın döngüsüne sıkışmış bir adam ve iki kadın. Kendilerini bulabilmek için çıkışı ararlarken ödeyecekleri bedel gitgide büyüyor.

(Tanıtım Bülteninden)

Kaybolan TIKLA PDF İNDİR !

18.10.2020

Aslında buluyorsunuz

Ayfer Tunç'tan sonra beni son dönemde etkileyen aynı tarza yakın roman. Tarık Tufan'ı dergilerde okurdum,vicdanlı ve rüzgarda savrulmamasından ötürü destek amaçlı aldığım kitap gelecekte adından sıkça söz ettirecek bir roman yazarı ile tanışmamı sağladı.Hemen diğer kitaplarını da okuyacağım gecikmiş arayı kapatmaya çalışan hızla.

Kaybolan TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Kaybolan, Tarık Tufan

Yorum Gönder