21 Kasım 2021

Hayal Ayşe Kulin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,4 TL
Yazarı: Ayşe Kulin
Çevirmen: Ayşe Kulin

Hayal indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ayşe Kulin olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 408 sayfalık Hayal eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Hayal ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Hayal TIKLA PDF İNDİR !

Hayal Yazarı Kimdir ?

Hayal yazarı Ayşe Kulin 'dır. Ayşe Kulin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Hayal PDF indir oku

Hayal indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 408 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Hayal TIKLA PDF İNDİR !

Hayal TIKLA PDF İNDİR !

Yazar olmanın hayalini kurduğumda kaç yaşındaydım tam hatırlayamıyorum ama okul öncesinde, evdekilerden harfleri öğrenip yazarlığa özendiğime göre, altı yaş civarında olmalıydım. Neredeyse bir yarım asır bu hayalin peşinde koştum; yazar hanesine rastlatmak için çevirip durdum, feleğin çemberini.

Elinizde tuttuğunuz HAYAL'in satırları, beni, yazmaya tutkun bir genç kadından bir yazara evrilten birikimin, tesadüflerin, olayların dökümünü verirken, kahramanlarımın roman kişilerine dönüşme nedenlerini de anlatıyor; sizi kitaplarımın arka bahçelerinde bir gezintiye çıkarıyorum.

Dilerim gezintiniz keyifli geçer.
Ayşe K

(Tanıtım Bülteninden)

Hayal TIKLA PDF İNDİR !Hayal TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Hayal, Ayşe Kulin

Yorum Gönder