29 Kasım 2020

Karışık Kaset Uygar Şirin Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 4,9 TL
Yazarı: Uygar Şirin
Çevirmen: Uygar Şirin

Karışık Kaset indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Uygar Şirin olan ve Kırmızı Kedi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Karışık Kaset eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Karışık Kaset ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Karışık Kaset TIKLA PDF İNDİR !

Karışık Kaset Yazarı Kimdir ?

Karışık Kaset yazarı Uygar Şirin 'dır. Uygar Şirin yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Karışık Kaset PDF indir oku

Karışık Kaset indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kırmızı Kedi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Karışık Kaset TIKLA PDF İNDİR !

Karışık Kaset TIKLA PDF İNDİR !
"- Niye anlatmıyorsun?
- Neyi?
- Neden böyle davrandığını?
- Bilmiyor musun?
- Bilmiyorum.
- Bilmiyorsan ben de anlatmıyorum.
- Ama çok saçma! Bilmiyorsam anlatman lazım.
- Bence senin bilmen lazım.
- Başka bir şey söylemeyecek misin?
- Kaset var ya işte."

Şimdi şöyle... İrem'le 1990'da tanıştık. Ben 13 yaşındaydım, o 12. Ben tabii ku?t diye âşık oldum, gittim bir karışık kaset hazırladım. Ama İrem'in derdi başkaymış. Sanırım. Tam da emin olamadım.Sonra tuhaf bir şey oldu, 10 yılda bir karşılaşmaya başladık. Saat gibi, aksatmadan. Hayat ya bizle dalga geçiyordu ya da bize yeni bir şans veriyordu.

Sonuçta iş öyle bir yere geldi ki 20 yıldır birlikteydik ama daha ilişkimiz başlamamıştı.

Karışık mesele.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 292

Baskı Yılı: 2014


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 204

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kırmızı Kedi Karışık Kaset TIKLA PDF İNDİR !

13.03.2019

Çok Eğlenceli

Bir Türk yazardan okuduğum en keyifli romanlardan biri oldu. Yazarın diğer kitaplarini da aldim. Özellikle eski Türk pop sarkilara merakliysaniz mutlaka okumalısınız.

Karışık Kaset TIKLA PDF İNDİR !

Yorum Gönder