29 Kasım 2020

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi Akilah Azra Kohen Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 23,4 TL
Yazarı: Akilah Azra Kohen
Çevirmen: Akilah Azra Kohen

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Akilah Azra Kohen olan ve Everest Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 592 sayfalık Gör Beni-İki Devrin Hikayesi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Gör Beni-İki Devrin Hikayesi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Gör Beni-İki Devrin Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi Yazarı Kimdir ?

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi yazarı Akilah Azra Kohen 'dır. Akilah Azra Kohen yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi PDF indir oku

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Everest Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 592 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Gör Beni-İki Devrin Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Bedenimin içindeki canı gör, sadece etimi değil.

Gözlerimin içindeki hayatı gör, sadece bakışımı değil.

Hissettiklerimi gör, sadece tepkilerimi değil.

Beni gör.

Derinliğimden boğulmadan,

Sorularımda kaybolmadan,

Korkularında yok olmadan,

Gör beni.

Bir fısıltıya koydum kendimi.

Kalbine soruyorum yerimi:

Başarabilir misin beni görmeyi?

Cesaretin yeter mi?

Topla cesaretini ve gör beni.

Birileri bizden fırtına bekliyor, onlara gökkuşağı vermeye hazır mısınız?

(Tanıtım Bülteninden)

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

19.11.2020

Etkileyici

Bakış açısıyla ve size kattıklarıyla gerçekten okunması gereken kitaplardan biri.


16.11.2020

etkileyici

çok güzel bir kitap. herkesin okumasını isterim doğrusu. tavsiye üzerine almıştım arkadaşıma teşekkür ettim önerdiği için.


13.11.2020

On numara beş yıldız

Dünyaya gerçek bir gözle bakabilmek...

Gör Beni-İki Devrin Hikayesi TIKLA PDF İNDİR !

Yorum Gönder