27 Ekim 2023

Faili Meçhul Bebek A. Sırrı Özbek Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,0 TL
Yazarı: A. Sırrı Özbek
Çevirmen: Celal Binzet

Faili Meçhul Bebek indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı A. Sırrı Özbek olan ve Belge Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Faili Meçhul Bebek eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Faili Meçhul Bebek ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Faili Meçhul Bebek TIKLA PDF İNDİR !

Faili Meçhul Bebek Yazarı Kimdir ?

Faili Meçhul Bebek yazarı A. Sırrı Özbek 'dır. A. Sırrı Özbek yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Öykü türündedir.

Faili Meçhul Bebek PDF indir oku

Faili Meçhul Bebek indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Belge Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Faili Meçhul Bebek TIKLA PDF İNDİR !

Faili Meçhul Bebek TIKLA PDF İNDİR !
Bu üçüncü kitabımda yazdığım öyküler de Anadolu'nun sıradan, basit insanının, "ışık ırmağında" akan en gerçek öyküleridir. Büyük usta Orhan Kemal'in dediği gibi "ben de yaşadığımı yazıyorum." Toplumsal bellektekileri hikaye ediyorum. Geçmişin bugüne söyleyecek sözlerini yazmaya çabalıyorum, bütün içtenliğimle. Hayat hatırlanabilen anların çokluğuyla güzel ve anlamlıdır. Bu kadar çok ve anlamlı şey hatırladığım için ben de Violeta Parra gibi hayata teşekkür ediyorum, yaşadığım her an için.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 165

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Belge Yayınları Faili Meçhul Bebek TIKLA PDF İNDİR !Faili Meçhul Bebek TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Öykü
Etiketler; Edebiyat, Türk Öykü, Faili Meçhul Bebek, A. Sırrı Özbek

Yorum Gönder