28 Ekim 2023

Dudak Payım Mehmet Ercan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,67 TL
Yazarı: Mehmet Ercan
Çevirmen: Mehmet Ercan

Dudak Payım indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Mehmet Ercan olan ve Hayykitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Dudak Payım eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Dudak Payım ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Dudak Payım TIKLA PDF İNDİR !

Dudak Payım Yazarı Kimdir ?

Dudak Payım yazarı Mehmet Ercan 'dır. Mehmet Ercan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Dudak Payım PDF indir oku

Dudak Payım indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Hayykitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Dudak Payım TIKLA PDF İNDİR !

Dudak Payım TIKLA PDF İNDİR !
Ve sonra sen çıktın karşıma.

'Allah'ın bana 'bak sana ne yazdım' deme şekliydin."

"Kavuşmanın bir son, kavuşamamanın ise devamlılık anlamına geldiğini bildiğimden beri aşka düşüyorum," diyor Mehmet Ercan. Aşkı bulanlara, aşkı gidince kendine gelenlere, aşkını ifade edemeyenlere, bilerek susanlara, sitemini biriktirenlere yazıyor.

Kelimelerin gücünden yararlanıyor, onları zekice kullanarak anlamı zenginleştiriyor. Deyimleri tersyüz ediyor, aşkı tersyüz ediyor. Aşkta tüm suskunlukların dili oluyor. Yazdıkları için "deneme" diyorlar ama o denemekten vazgeçmiyor. Ve gençlere soruyor: Siz aşkınızda noktayı, virgülü nereye koyuyorsunuz?

Dudak Payım, yoğun duygu barındıran aforizma ve kısa yazılardan oluşan bir aşk manifestosu. Etkilenip altını çizeceksiniz. Gidenlere göndereceksiniz. Geri dönsünler diye...

"Hayatımı yaşıyorum" diye sevindiğim zamanlar da oldu, "hayatı mı yaşıyorum?" diye sorgulayıp üzüldüğüm de.. Sevebiliyor olmaya seviliyor olmaktan daha çok sevindim. Kimde kendimi bulmak istesem daha çok kayboldum. Gidilecek yerler listesinin başına hep "kendimi" koydum. Ne zaman kendime gelmeye kalksam bir işim çıktı. Yeniden başlamak için bitirmekten çekinmedim. Bulabilmek için kaybetmekten korkmadım. Bir çift gözün bana bakışı yüzünden de, bakmayışı yüzünden de uyuyamadığım oldu. Bu yüzden az bağlamadım geceleri sabahlara...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 191

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hayykitap Dudak Payım TIKLA PDF İNDİR !

11.09.2020

Dudak payım

Efsane bir kitap sıkı takipçisiyim Mehmet Ercan radyoculuğu ve kalemi takdire değer


26.12.2014

:(

ÇOK BÜYÜK BEKLENTİLER İLE ELİME ALDIĞIM AMA YARIM BIRAKIP BİTİRMEDİĞİM BİR KİTAP. ZAMAN ZAMAN KELİME OYUNLARINI ZEKİCE BULSAM DA BİR SÜRE SONRA BUNALTMAYA VE ÖF DEDİRTMEYE BAŞLADI...KİTABIN BELLİ BİR DÜŞÜNCESİ YOK...SIRF KELİME OYUNLARI YAPILMAK İÇİN YAZILMIŞ GİBİ...BENİ TEK ETKİLEYEN AŞK DUYGUSUNUN YOĞUN YAŞATILMASI ANCAN O DA KELİME OYUNLARI İÇİNDE KAYBOLUP GİTTİ...

Dudak Payım TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Dudak Payım, Mehmet Ercan

Yorum Gönder