28 Ekim 2023

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum Esra Yazıcı Varsani Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,55 TL
Yazarı: Esra Yazıcı Varsani
Çevirmen: Esra Yazıcı Varsani

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Esra Yazıcı Varsani olan ve Doğan Novus yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum Yazarı Kimdir ?

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum yazarı Esra Yazıcı Varsani 'dır. Esra Yazıcı Varsani yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum PDF indir oku

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Doğan Novus yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum TIKLA PDF İNDİR !
Aşk acısı çeken bir kadının Afrika'dan Hindistan'a uzanan eğlenceli macerası... Gitmeler, gidebilmeler; kalmalar, kalabilmeler…

Önce şehirler bitiyor. Sonra kasabalar. Sonra hiç köy görmemeye başlıyoruz. Bir noktada şoför diyor ki: "Buradan sonra benzinlik yok, bizi ana kampa götürüp geri döndürecek yakıtımız olduğundan emin olmalıyım."

"Hiçliğin ortasında" deyimine yakışır, paslı bir benzinlikte mola veriyoruz. Arabadan inip, içinde bulunduğum anı hissediyorum. İyi ki buradayım. İyileşiyorum.

Kahramanımız Esra okumuş yazmış başarılı bir işkadınıdır. Sevgilisi ayrılmak istediğini söylediğinde perişan olur, ama yapacak pek de bir şey yoktur. Kırılan kalbini tamir etmek için uzaklara, ta Afrika'ya gider. Gana'da onu bekleyen üçüncü dünya ülkesi hayatıdır… Kovadan yapılan banyolar, yağmurda durulanmalar… Çerler çöpler ama ne zevkli seyahatler!.. Esra'nın yolu, kendini iyileştirmek için savrulduğu Afrika'dan gerçek aşkın peşinde Hindistan'a uzanır… Sonrası mı?.. Onu da söylemeyelim, sürprizi kaçmasın.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Novus Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum TIKLA PDF İNDİR !

02.12.2015

basit bir kitap

Türkiyeden bıkmış Afrikaya macera arama gitmiş bir insanın hikayesi diye aldım ama yanıldım. Sadece paralı bir firmanın sponsorluğunda 6 aylığına Gana´da sosyal projelerde görev alma. Zaten kendi ifadelerinden de anlaşıldığı gibi 2-3 ayı boş geçiyor. Afrika için merak ettiğim konularda özel bir ipucu yakalayamadım. Daha çok Türkiyedeki aşkını anlatıyor. Güzel bir kitap denemesi. Bu yaşta bir bayan için önemli bir çalışma. Ama çok beklentiye girmemek lazım kitaptan.

Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Anne Ben Afrika'ya Taşınıyorum, Esra Yazıcı Varsani

Yorum Gönder