27 Eylül 2023

Orta Asyada Bir Turan Lideri Osman Mahdum Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 18,0 TL
Yazarı: Osman Mahdum
Çevirmen: Osman Mahdum

Orta Asyada Bir Turan Lideri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Osman Mahdum olan ve Kitap Arası yayınevinin yayınlamış olduğu, 158 sayfalık Orta Asyada Bir Turan Lideri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Orta Asyada Bir Turan Lideri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Orta Asyada Bir Turan Lideri TIKLA PDF İNDİR !

Orta Asyada Bir Turan Lideri Yazarı Kimdir ?

Orta Asyada Bir Turan Lideri yazarı Osman Mahdum 'dır. Osman Mahdum yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Orta Asyada Bir Turan Lideri PDF indir oku

Orta Asyada Bir Turan Lideri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Kitap Arası yayınevi tarafından yayınlanan, 158 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Orta Asyada Bir Turan Lideri TIKLA PDF İNDİR !

Orta Asyada Bir Turan Lideri TIKLA PDF İNDİR !

Hayatı boyunca çok zorluklarla mücadele eden Abdulkerim Mahdum, kendi nefsi için hiçbir zaman eziyet çekmedi. Çok maddi sıkıntılar çektiği gibi eli açık gönlü zengin bir kişiliği vardı.

Afganistan'da yani Türkistan bölgesinde yaşayan Türklerin hakkını savunurken de her daim Türk milletinin çıkarı ve onların hayrını gözeterek amellerde bulundu. Karşısına süper bir gücü almasına rağmen, hiçbir zaman düşman bildiği devlet ya da hükümet veya şahsiyetle masada oturmamıştır.

Onu ideolojisinden hiçbir zaman taviz vermeyen bir kişi olarak anacağız. Elinizdeki bu kitabı da ebediyete intikalinin birinci yıl dönümü anısına yayınlamış bulunuyoruz. Mekânı cennet olsun, ruhu şad olsun.

(Tanıtım Bülteninden)

Orta Asyada Bir Turan Lideri TIKLA PDF İNDİR !Orta Asyada Bir Turan Lideri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Orta Asyada Bir Turan Lideri, Osman Mahdum

Yorum Gönder