12 Eylül 2023

Miras - Yolun Sonu Var Mı? Nazan Eskitürk Ege Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Nazan Eskitürk Ege
Çevirmen: Nazan Eskitürk Ege

Miras - Yolun Sonu Var Mı? indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nazan Eskitürk Ege olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, 156 sayfalık Miras - Yolun Sonu Var Mı? eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Miras - Yolun Sonu Var Mı? ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Miras - Yolun Sonu Var Mı? TIKLA PDF İNDİR !

Miras - Yolun Sonu Var Mı? Yazarı Kimdir ?

Miras - Yolun Sonu Var Mı? yazarı Nazan Eskitürk Ege 'dır. Nazan Eskitürk Ege yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Deneme/Yazın türündedir.

Miras - Yolun Sonu Var Mı? PDF indir oku

Miras - Yolun Sonu Var Mı? indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, 156 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Miras - Yolun Sonu Var Mı? TIKLA PDF İNDİR !

Miras - Yolun Sonu Var Mı? TIKLA PDF İNDİR !

Sonuçta herkes kendinden sorumluydu ve kendini yaşamalıydı.
Bunu yaparken de büyük bir zarafet ve estetik olmalıydı.
Ne de olsa hayat bir sanattı!

İçeride annemin odasından sürekli olarak duyduğum o güzel müziğe benzeyen Chopin'in Spring Waltz'iydi çalan... Daha kapıda içine alıp sarıp sarmalıyordu müziğin tınısı.

Dünyanın merkezinin İstanbul, onun merkezinin de ben olduğumu öğrendim! İstanbul olmuştum yine her gelişimdeki gibi.

Biliyorum, yine aynı duygularda eriyip gideceğim, yok oluncaya kadar!

İzin verme acılara, ölümlere.
Ben yaratım istiyorum.
Ölümler değil.
Her ölümün bir yaratım olduğunu biliyorum.
Ama artık dayanamıyorum.

"Bir yol bilirim Adem-i Havva'ya gider
Bir yol bilirim aşka sevdaya gider
Bir yol ki ömür bahçelerinden geçerek
Yaşlarla figanlarla musallaya gider"

Başkasının rüyasında yer almak

Bu yüzük "İstanbul'un Tılsımları" gibiydi. Hayatın mucizeleri bitmiyor ve hepsinin yaşanmasını istiyordu!

Yine mi rüyalar? Kimdi bu Mr. Henry?
Nasıl biliyordu bunca şeyi?

(Tanıtım Bülteninden)

Miras - Yolun Sonu Var Mı? TIKLA PDF İNDİR !

10.11.2020

Tavsiye ediyorum

Çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim


08.11.2020

Mutlaka okunmalı

Harika bir kitap... Yol gösterir nitelikte, mutlaka okunmali


08.11.2020

Tam anlamiyla harika!

Muhtesem bir hikaye! Kitap önce kocaman kanatlariyla sizi sariyor,ucuruyor.Ardindan yavasca yeryuzune birakiyor.Mutlaka okunmali.

Miras - Yolun Sonu Var Mı? TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Deneme/Yazın
Etiketler; Edebiyat, Deneme/Yazın, Miras - Yolun Sonu Var Mı?, Nazan Eskitürk Ege

Yorum Gönder