28 Eylül 2023

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden Funda Manap Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 15,0 TL
Yazarı: Funda Manap
Çevirmen: Funda Manap

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Funda Manap olan ve Karina Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 72 sayfalık Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden TIKLA PDF İNDİR !

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden Yazarı Kimdir ?

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden yazarı Funda Manap 'dır. Funda Manap yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden PDF indir oku

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Karina Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 72 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden TIKLA PDF İNDİR !

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden TIKLA PDF İNDİR !

Ben yalnız kalınca öğrendim, yazmayı.
Kimsesiz kalınca öğrendim kâğıtlarla konuşmayı.
Kederimi, mutluluğumu kâğıdıma söylemeyi,
Onunla gülüp, onunla ağlamayı,
Sohbet etmeyi, dertleşmeyi,
Yalnız kalınca, yapayalnız kalınca öğrendim.
Sonra anladım ki çok da önemli değilmiş insanlar.
Sonra anladım ki ben hep yalnızımışım.
Sadece var sanmışım, seviyorlar, incitmezler, aldatmazlar sanmışım.
Ne kadar zavallıymışım.
Evet, biraz ağır oldu bunu öğrenmek,
Gerçeklerle yüzleşmek biraz ağır oldu, evet...
Tek başına mücadele eden biri olarak, tek başına gitmek yakışırdı.
Rahatsız olmayın, niyetim susturduğunuz vicdanlarınızı rahatsız etmek değil.
Niyetim; sadece gitmek,
Kalemimi, kâğıdımı ve bir de kırılan gönlümü alıp gitmek.
Uğurlamanıza ihtiyacım yok
Çünkü çok oldu sizden gideli...

(Tanıtım Bülteninden)

Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden TIKLA PDF İNDİR !Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Deli ve Yürekli Kadının Kalbinden, Funda Manap

Yorum Gönder