23 Eylül 2023

Aşk Beni Bulur Gülnur Gündoğan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 17,5 TL
Yazarı: Gülnur Gündoğan
Çevirmen: Gülnur Gündoğan

Aşk Beni Bulur indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gülnur Gündoğan olan ve Çınaraltı Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Aşk Beni Bulur eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Aşk Beni Bulur ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Aşk Beni Bulur TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Beni Bulur Yazarı Kimdir ?

Aşk Beni Bulur yazarı Gülnur Gündoğan 'dır. Gülnur Gündoğan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Aşk Beni Bulur PDF indir oku

Aşk Beni Bulur indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Çınaraltı Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Aşk Beni Bulur TIKLA PDF İNDİR !

Aşk Beni Bulur TIKLA PDF İNDİR !
Yıkıldı kalbimi ısıtan karşımdan,
Ben orada değildim…

Gözümden kaçmış sevda,
Ben ise çocuk parkında koro kurmuş haykırıyordum gökyüzüne.

Gökyüzü "Âşıklar öldü!" der gibi bakan bir adamdı içimde...
Yarısı yırtık, soluk bir vesikalık fotoğrafını karakola teslim ettim.
"Kayboldu, ama aramanıza gerek yok!" diye de ekledim.

Artık ağır ağır yürüyorum yıkık caddelerin üzerinden.
Ellerimi sorguya aldı ölü dostlarım.
"Neden?" diye fısıldıyorlardı sessizce.
Haklıydılar, nazik bir gaddardım bundan böyle…

Yıkıldı kalbimi ısıtan karşımdan,
Sen orada değildin…
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Çınaraltı Yayınları Aşk Beni Bulur TIKLA PDF İNDİR !Aşk Beni Bulur TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Aşk Beni Bulur, Gülnur Gündoğan

Yorum Gönder