14 Eylül 2023

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri Ahmet Efe Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 52,5 TL
Yazarı: Ahmet Efe
Çevirmen: Ahmet Efe

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ahmet Efe olan ve Nar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ahmet Efe-Bütün Şiirleri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ahmet Efe-Bütün Şiirleri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ahmet Efe-Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri Yazarı Kimdir ?

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri yazarı Ahmet Efe 'dır. Ahmet Efe yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri PDF indir oku

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Nar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ahmet Efe-Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Şiirler yazıyorum, ak kağıtlarda küçük kara karıncalar
geziniyor, şenlensin diye dünya... Yazılı kağıtlarım yaramaz
çocukların elinde uçak olup süzülüyor göğün özgürlüğünde!
Çöle su yürür gibi şiirler yazıyorum. Şiirler, yağmur gibi
yağıp sulama göletlerini dolduruyor...

Şiirler yazıyorum ödü çatlasın diye korkakların ve kahramanlar
atlarını şaha kaldırsınlar diye. Mecnun okusun diye şiirler
yazıyorum, Leyla okusun diye. Mısralarını bestelesin diye
bülbül ve şakısın diye kanarya.

Şiirler yazıyorum çatlasın diye sabır taşı, yıkılmasın diye
çadır direkleri, sönmesin diye ocak. Şiirler yazıyorum yâre
takdim edilsin taze güller gibi bir kucak!

Kapılar açılsın diye şiirler yazıyorum. Yerlerin ve göklerin
kapıları açılsın diye ardına kadar.

(Tanıtım Bülteninden)

Ahmet Efe-Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !Ahmet Efe-Bütün Şiirleri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ahmet Efe-Bütün Şiirleri, Ahmet Efe

Yorum Gönder