4 Ağustos 2023

Zincirli Kolye Cemile Cereb Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 10,5 TL
Yazarı: Cemile Cereb
Çevirmen: Cemile Cereb

Zincirli Kolye indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Cemile Cereb olan ve La Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Zincirli Kolye eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Zincirli Kolye ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Zincirli Kolye TIKLA PDF İNDİR !

Zincirli Kolye Yazarı Kimdir ?

Zincirli Kolye yazarı Cemile Cereb 'dır. Cemile Cereb yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Zincirli Kolye PDF indir oku

Zincirli Kolye indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. La Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Zincirli Kolye TIKLA PDF İNDİR !

Zincirli Kolye TIKLA PDF İNDİR !

Kapının önüne varmıştım bile. Güvenlik kontrolünden geçerken uyarı sesinin gelmediğini fark ettim. Boynumdaki kolyeyi yokladım. Yerinde yoktu. Yüreğim çarpmaya, dizlerim titremeye başladı. Dışarı fırladım. Koşuyordum. Aklıma gelen şey… Saç diplerime dek ter içindeydim. O yoktu. Köşedeki çiğköfteciye soracaktım, tıkandım. Ben böyleydim işte. Sinirlenince ağlama krizine tutulanlardan. O madalyon yani kolye annemle babamın bana ve kardeşime aldıkları ilk armağandı. "Bunu bana yapmamalıydın çocuk! Bunu bana yapmamalıydın çocuk!" dedim.

(Tanıtım Bülteninden)

Zincirli Kolye TIKLA PDF İNDİR !Zincirli Kolye TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Zincirli Kolye, Cemile Cereb

Yorum Gönder