3 Ağustos 2023

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi Şahbettin Ali Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 27,0 TL
Yazarı: Şahbettin Ali
Çevirmen: Şahbettin Ali

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Şahbettin Ali olan ve Gülnar Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, 186 sayfalık Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi TIKLA PDF İNDİR !

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi Yazarı Kimdir ?

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi yazarı Şahbettin Ali 'dır. Şahbettin Ali yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi PDF indir oku

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Gülnar Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, 186 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi TIKLA PDF İNDİR !

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi TIKLA PDF İNDİR !

"Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi," Şahbettin Ali'nin üçüncü şiir kitabıdır.

Bu kitapta şairin bağımsız bir kitap yapma düşüncesiyle ilk iki kitabına almadığı memleket şiirleri ile o kitaplarda yer almayan öteki şiirleri bulunmaktadır.

Şair, kitaba adını veren ve ilk sayfalarda yer alan "Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi" şiirini İranlı tanınmış şair Şehriyar'ın"Haydar Baba'ya Selam" adlı eserinden esinlenerek bağımsız bir kitap yapma amacıyla kaleme almıştır. Bu şiirinde yaşadığı şehir olan Van'da kendi yaşam süresi içinde meydana gelmiş olan değişmeleri, görüp işittiklerinin ışığında dizelere dökmüş; şiir tadında yeni kuşaklara ulaşmasını amaçlamıştır.

Bu kitabında önceki kitaplarından farklı olarak hece vezni ile yazılmış şiirlerin yanında serbest vezinle yazmış olduğu şiirlere de yer vermiştir.

Ben çocukken Van bambaşka bir yerdi.

Leylak ağaçları vardı bağlarda.

Çember çevirirdik, bilye oynardık.

Kışın kızak kayardık sokaklarda.

(Tanıtım Bülteninden)

Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi TIKLA PDF İNDİR !Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Ben Çocukken Van Bambaşka Bir Yerdi, Şahbettin Ali

Yorum Gönder