8 Temmuz 2023

Yedinci Cadde Gökhan Baran Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Gökhan Baran
Çevirmen: Gökhan Baran

Yedinci Cadde indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Gökhan Baran olan ve Perseus Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Yedinci Cadde eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Yedinci Cadde ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Yedinci Cadde TIKLA PDF İNDİR !

Yedinci Cadde Yazarı Kimdir ?

Yedinci Cadde yazarı Gökhan Baran 'dır. Gökhan Baran yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Yedinci Cadde PDF indir oku

Yedinci Cadde indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Perseus Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Yedinci Cadde TIKLA PDF İNDİR !

Yedinci Cadde TIKLA PDF İNDİR !

Çok uzun zaman geçti. Yeni işin, yeni düzenin, alışabildin mi? Her şey yolunda mı? Yoruluyor musun eskisi gibi? Bir derdin vardı, çözdün mü?Bende değişen bir şey yok eskisi gibi, yani senden önce ki gibi... Birlikte dinleyemediğimiz şarkılar var hala ve bir de hiç buluşamadığımız pazar günleri… Duraklara vedalar bıraktım, artık hiçbir otobüse tam vaktinde yetişemiyorum. Sen benim ilkokul defterim olarak kalacaksın, hep özendiğim, hep darmadağın. Beni güzel hatırla!

(Tanıtım Bülteninden)

Yedinci Cadde TIKLA PDF İNDİR !Yedinci Cadde TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Yedinci Cadde, Gökhan Baran

Yorum Gönder