13 Temmuz 2023

Bir Tuhaf Yalvaç Vüsat O. Bener Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,95 TL
Yazarı: Vüsat O. Bener
Çevirmen: Vüsat O. Bener

Bir Tuhaf Yalvaç indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Vüsat O. Bener olan ve Norgunk Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Tuhaf Yalvaç eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Tuhaf Yalvaç ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Tuhaf Yalvaç TIKLA PDF İNDİR !

Bir Tuhaf Yalvaç Yazarı Kimdir ?

Bir Tuhaf Yalvaç yazarı Vüsat O. Bener 'dır. Vüsat O. Bener yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Edebiyat İnceleme türündedir.

Bir Tuhaf Yalvaç PDF indir oku

Bir Tuhaf Yalvaç indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Norgunk Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Tuhaf Yalvaç TIKLA PDF İNDİR !

Bir Tuhaf Yalvaç TIKLA PDF İNDİR !
Karar verdik. Gölü bisikletle geçeceğiz. Tekerleklere sandalcıklar takalım önerisini kabul etmedim. Batmadık. Karşı sahile ulaştığımızda annemi bekler buldum. Kucaklaştık. Merdivenleri de bisikletle çıktık. Odada üç kişiydik. Yer yatağına uzandım. Tavanda fındık büyüklüğünde bir kara sinek. Kaptım raketi. Tutturamadım. Vızıltısını duyuyorum dört biryanda. Eşikten girdim. Küçülmüşüm. "Sen değilsin," dedi, çocukluğum. Yan yana durduk. Elindeki kılıç başıma indi. Güldüm. Büyüdüm birden bire.
V.O.B., Kapan



Sayfa Sayısı: 224

Baskı Yılı: 2004


Dili: Türkçe
Yayınevi: Norgunk Yayıncılık Bir Tuhaf Yalvaç TIKLA PDF İNDİR !Bir Tuhaf Yalvaç TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Edebiyat İnceleme
Etiketler; Edebiyat, Edebiyat İnceleme, Bir Tuhaf Yalvaç, Vüsat O. Bener

Yorum Gönder