11 Temmuz 2023

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat Buket Özdal Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 36,1 TL
Yazarı: Buket Özdal
Çevirmen: Elif Dinçer

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Buket Özdal olan ve Epsilon Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bir Kavanoz Aşk - Vuslat eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bir Kavanoz Aşk - Vuslat ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bir Kavanoz Aşk - Vuslat TIKLA PDF İNDİR !

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat Yazarı Kimdir ?

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat yazarı Buket Özdal 'dır. Buket Özdal yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat PDF indir oku

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Epsilon Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bir Kavanoz Aşk - Vuslat TIKLA PDF İNDİR !

Bir Kavanoz Aşk - Vuslat TIKLA PDF İNDİR !
Tek günlük kelebeklere bile sonsuz ömürler verebilecek bir aşk. Acıların kestiği yerde umutların sardığı kelimeler. Kelimelerin bu kitabın içerisinde kelebeğe dönüştüklerine inanın. Ender bulunan kelebeklere. Elinizde tuttuğunuz bu kitap gibi.

Zeynep Bozik / Fırtına ve Yaprak'ın yazarı 'Canın yanmıyor mu?' diye sordu. 'Neden böyle davranıyorsun, anlamıyorum.' 'Nasıl davranıyorum?' diye sordum, elimi göğsünden çekerken. Sıcacık kahverengileri yüzümü izlerken 'Böyle işte. Çoktan ölmüş bir adama nefes bağışlar gibi,' dedi. Titrek bir nefes aldım. 'Sen de çoktan ölmüş bir kadına nefes bağışlıyordun. Hiç ümidini kestin mi?' Alnımı alnına yaslayarak 'Ben de kesmeyeceğim,' dedim. 'Sen benden vazgeçebilirsin, vazgeç. Önemli değil, bir taraf hâlâ tutunuyorsa o savaşı bitiremezsin
(Tanıtım Bülteninden)


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 512

Baskı Yılı: 2016


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 449

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları Bir Kavanoz Aşk - Vuslat TIKLA PDF İNDİR !Bir Kavanoz Aşk - Vuslat TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bir Kavanoz Aşk - Vuslat, Buket Özdal

Yorum Gönder