13 Temmuz 2023

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem Nesrin Öz Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 9,9 TL
Yazarı: Nesrin Öz
Çevirmen: Tuğçe Nida Sevin

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nesrin Öz olan ve Müptela Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem Yazarı Kimdir ?

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem yazarı Nesrin Öz 'dır. Nesrin Öz yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem PDF indir oku

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Müptela Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !
Elinizde eksik parçaları olan bir yapboz varsa, o parçayı buluncaya kadar tamamlayamayacağınız bir resminiz var demektir. Hanzade Ela Değirmenci; parlak kariyerine, çok sevdiği arkadaşları ve ailesine rağmen, gördüğü rüyalar yüzünden bir türlü huzura eremiyordu. Onu çağıran bir yer, çözülmesi gereken sırlar ve iki seçeneği vardı. Ya kalıp kâbusları ile savaşacak ya da ucunda ölümü olduğunu bilse de hikâyenin başladığı o yere, Yunanistan'a gidip, her şeye bir son verecekti...Nesrin Öz'ün duru ve dokunaklı kalemi ile tanışacağınız bu ilk romanını; bir çırpıda okuyacak, uzun zaman aklınızdan çıkaramayacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 272

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Benim Adım Alexi... Ve Bu Benim Hikayem, Nesrin Öz

Yorum Gönder