10 Temmuz 2023

Ali'm - Bir Türk Masalı Işıl Parlakyıldız Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 20,9 TL
Yazarı: Işıl Parlakyıldız
Çevirmen: Işıl Parlakyıldız

Ali'm - Bir Türk Masalı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Işıl Parlakyıldız olan ve İndigo Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Ali'm - Bir Türk Masalı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Ali'm - Bir Türk Masalı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Ali'm - Bir Türk Masalı TIKLA PDF İNDİR !

Ali'm - Bir Türk Masalı Yazarı Kimdir ?

Ali'm - Bir Türk Masalı yazarı Işıl Parlakyıldız 'dır. Işıl Parlakyıldız yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Ali'm - Bir Türk Masalı PDF indir oku

Ali'm - Bir Türk Masalı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. İndigo Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Ali'm - Bir Türk Masalı TIKLA PDF İNDİR !

Ali'm - Bir Türk Masalı TIKLA PDF İNDİR !
"Biliyordum, onu gördüğümde yine bütün kalkanlarım bedenimi saracak ve aşık ruhumu saklayacaktım. Artık hiç değilse kendime dürüst olma vaktiydi. Aslı ruhuma işlemişti işlemesine de ben bunu istiyor muydum? Hoş, aklıma ve ruhuma girerken bana sorduğu yoktu ama korkuyordum. Hiçbir şeyden korkmadığım kadar korkuyordum."

Ali Aral, nam-ı diğer Ali'm… Karanlık ve acımasız bir hayatı seçmek zorunda kalan, korkularını ve pişmanlıklarını kör bir cesaretin arkasına saklayan bir adam… Ali'm, yetimliğin acısını : Duygu'ya kan, Bekir'e can, Sedat'a yıkılmayan duvar olarak unutmuştu. Avare aşkların efendisiyken bir gün hayatına gökten zembille inen Aslı'yla tanıştığında, hayatındaki en büyük eksikliğin ne olduğunu anladı : AŞK… Fakat hayatındaki eksik şeyi yerine koymak sandığı kadar kolay olmayacaktı… Hercai arzuların ebedi aşka dönüştüğü Bir Türk Masalı daha…
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 528

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: İndigo Kitap Ali'm - Bir Türk Masalı TIKLA PDF İNDİR !

28.11.2019

Eh

Seri kitaplar lise çağları için hoş

Ali'm - Bir Türk Masalı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Ali'm - Bir Türk Masalı, Işıl Parlakyıldız

Yorum Gönder