23 Haziran 2023

W ya da Bir Çocukluk Hatırası Georges Perec Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 16,25 TL
Yazarı: Georges Perec
Çevirmen: Georges Perec

W ya da Bir Çocukluk Hatırası indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Georges Perec olan ve Metis Yayıncılık yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık W ya da Bir Çocukluk Hatırası eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. W ya da Bir Çocukluk Hatırası ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
W ya da Bir Çocukluk Hatırası TIKLA PDF İNDİR !

W ya da Bir Çocukluk Hatırası Yazarı Kimdir ?

W ya da Bir Çocukluk Hatırası yazarı Georges Perec 'dır. Georges Perec yazdığı bu eserle Talât Sait Halman Çeviri Ödülü almıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Dünya Roman türündedir.

W ya da Bir Çocukluk Hatırası PDF indir oku

W ya da Bir Çocukluk Hatırası indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Metis Yayıncılık yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
W ya da Bir Çocukluk Hatırası TIKLA PDF İNDİR !

W ya da Bir Çocukluk Hatırası TIKLA PDF İNDİR !
"'Çocukluk hatıram yok': Bu iddiayı kendimden emin bir şekilde, neredeyse meydan okurcasına ortaya koyuyordum. Bu mesele üzerinde bana soru sormaları boşunaydı. Ders programımda yoktu. Bundan muaftım. Bir başka tarih, Büyük olanı, büyük tırpanıyla Tarih, çoktan benim yerime cevap vermişti: savaş, kamplar.

"On üç yaşındayken bir hikaye uydurdum, anlattım ve çizdim. Daha sonra, bu hikayeyi unuttum. Yedi yıl önce bir akşam, Venedik'te, birdenbire bu hikayenin adının 'W' olduğunu ve bir anlamda, çocukluğumun tarihi değilse de en azından çocukluğumun bir hikayesi olduğunu hatırladım.

"Bir anda aklıma gelen başlık dışında, W'yle ilgili hiçbir hatıram yoktu aslında. Bu konuda bildiğim tek şey topu topu iki satırdan ibaret: Ateş Ülkesi'nin bir adacığında, sırıf sporla meşgul olan bir toplumun hayatı."



Sayfa Sayısı: 160

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Metis Yayıncılık W ya da Bir Çocukluk Hatırası TIKLA PDF İNDİR !W ya da Bir Çocukluk Hatırası TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Dünya Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Dünya Roman, W ya da Bir Çocukluk Hatırası, Georges Perec

Yorum Gönder