14 Haziran 2023

Akıllı Deliler Kitabı Ebul Kasım En Neysaburi Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 11,0 TL
Yazarı: Ebul Kasım En Neysaburi
Çevirmen: Yahya Atık

Akıllı Deliler Kitabı indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Ebul Kasım En Neysaburi olan ve Şule Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Akıllı Deliler Kitabı eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Akıllı Deliler Kitabı ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Akıllı Deliler Kitabı TIKLA PDF İNDİR !

Akıllı Deliler Kitabı Yazarı Kimdir ?

Akıllı Deliler Kitabı yazarı Ebul Kasım En Neysaburi 'dır. Ebul Kasım En Neysaburi yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Destan türündedir.

Akıllı Deliler Kitabı PDF indir oku

Akıllı Deliler Kitabı indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Şule Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Akıllı Deliler Kitabı TIKLA PDF İNDİR !

Akıllı Deliler Kitabı TIKLA PDF İNDİR !
"Beni benle deli ettin ve öldüm. Beni onunla deli ettin ve yaşadım. Sonra beni benden ve ondan uzaklaştırarak deli ettin ve kayboldum. Sonra beni delilik derecesinde durdurdun ve geçirdiğim üç hali sordun. Sana: kendimle deli olmam, yok olmaktır. Seninle deli olmam, hayatta kalmaktır. Deliliğin benden ve senden uzaklaşması, yorgunluk, bitkinliktir. Sen bütün hallerde bizden daha üstünsün."



Sayfa Sayısı: 234


Dili: Türkçe
Yayınevi: Şule Yayınları Akıllı Deliler Kitabı TIKLA PDF İNDİR !

11.12.2019

Selam olsun akıl perdesini usulünce yırtıp ,Hak'ka varmak için kanat yapanlara...

Deli olunmadan ,veli olunmuyor . . .


21.11.2015

güzel

Kitabın isminden de anlaşılacağı gibi aslında bu deliler bizden daha akıllı ya da akıllı oldukları için mi deli gibi davranıyorlar veya bizler aptal olduğumuz için onlara deli diyoruz bu genellemeler çeşitlendirilebilir önemli olan bizim delice bir cesaretle kötülerle savaşıp savaşmadığımızdır
akıllı delilerden örnek almak için bu kitabı okumalıyız

Akıllı Deliler Kitabı TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Destan
Etiketler; Edebiyat, Destan, Akıllı Deliler Kitabı, Ebul Kasım En Neysaburi

Yorum Gönder