25 Nisan 2023

Bizden Biri Nalan Akyazı Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 14,0 TL
Yazarı: Nalan Akyazı
Çevirmen: Nalan Akyazı

Bizden Biri indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Nalan Akyazı olan ve Cinius yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bizden Biri eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bizden Biri ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bizden Biri TIKLA PDF İNDİR !

Bizden Biri Yazarı Kimdir ?

Bizden Biri yazarı Nalan Akyazı 'dır. Nalan Akyazı yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bizden Biri PDF indir oku

Bizden Biri indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Cinius yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bizden Biri TIKLA PDF İNDİR !

Bizden Biri TIKLA PDF İNDİR !

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

Sevgili Okurlar,

Ben herkesin bu dünyaya bir yetenek ile geldiğine inanırım. Bazen kendi fark eder bazen de başka birisi. O da yolu açar, uçar gider o kişi.

Kimi, kendi hayat kavgası içinde, yeteneğini bir ayıpmış gibi saklar, tıpkı benim gibi.

Bana bu yeteneği verip dünyaya gönderen Tanrı'ya, geri götürüp beceremedim diyemem, beni kimse görmedi, fark etmedi, yardım etmedi diyemem.

Aklım başımda iken, önce çocuklar için masal ve öyküler yazdım, sonra kendimi tutamayıp büyükler için bir roman yazdım: "Bizden Biri". Hiç olmazsa benden geriye bu yazdıklarım kalsın istedim.

Belki bir edebiyat şaheseri yaratmadım, bu konuda eğitim ve yardım da almadım. Tamamen içimden geldiği gibi yazdım, okurken bunu da göz önüne almanızı rica ediyorum.

Gördüklerimden,

Duyduklarımdan,

Yaşadıklarımdan,

Hayallerimden

Bir harman yapıp yazdım…

"BİZDEN BİRİ"

Bizden Biri TIKLA PDF İNDİR !Bizden Biri TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bizden Biri, Nalan Akyazı

Yorum Gönder