20 Mart 2023

V.İ.P. 08 Oyun İlayda Melis Okurgan Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 29,25 TL
Yazarı: İlayda Melis Okurgan
Çevirmen: İlayda Melis Okurgan

V.İ.P. 08 Oyun indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı İlayda Melis Okurgan olan ve Theseus Yayınevi yayınevinin yayınlamış olduğu, 458 sayfalık V.İ.P. 08 Oyun eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. V.İ.P. 08 Oyun ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
V.İ.P. 08 Oyun TIKLA PDF İNDİR !

V.İ.P. 08 Oyun Yazarı Kimdir ?

V.İ.P. 08 Oyun yazarı İlayda Melis Okurgan 'dır. İlayda Melis Okurgan yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Bilim Kurgu türündedir.

V.İ.P. 08 Oyun PDF indir oku

V.İ.P. 08 Oyun indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Theseus Yayınevi yayınevi tarafından yayınlanan, 458 sayfalık esere butonlardan ulaşın.
V.İ.P. 08 Oyun TIKLA PDF İNDİR !

V.İ.P. 08 Oyun TIKLA PDF İNDİR !

Arkadaşını pencereden sarkıtmak, bir heykele tırmanmak, yanan bir salıncakta sallanmak…
Kabul görmek için sınırlarını ne kadar zorlayabilirsin?
Ya durmak istersen?
Teknolojinin hayatını ele geçirdiği şu dönemde iki seçeneğin var:
Kabul Et - Reddet
Ya da sen öyle sanıyorsun sadece…
"O an her şeyi anladım. Olay benim görevi yapmam değildi. Ben aracıydım…"

(Tanıtım Bülteninden)

V.İ.P. 08 Oyun TIKLA PDF İNDİR !V.İ.P. 08 Oyun TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Bilim Kurgu
Etiketler; Edebiyat, Roman, Bilim Kurgu, V.İ.P. 08 Oyun, İlayda Melis Okurgan

Yorum Gönder