21 Mart 2023

Mesaim Bitti Rıdvan Tuzlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,5 TL
Yazarı: Rıdvan Tuzlu
Çevirmen: Rıdvan Tuzlu

Mesaim Bitti indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Rıdvan Tuzlu olan ve Diga Kitap yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Mesaim Bitti eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Mesaim Bitti ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Mesaim Bitti TIKLA PDF İNDİR !

Mesaim Bitti Yazarı Kimdir ?

Mesaim Bitti yazarı Rıdvan Tuzlu 'dır. Rıdvan Tuzlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türk Şiiri türündedir.

Mesaim Bitti PDF indir oku

Mesaim Bitti indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Diga Kitap yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Mesaim Bitti TIKLA PDF İNDİR !

Mesaim Bitti TIKLA PDF İNDİR !

Her şey sana kadardı, gördüm ve her şey bitti. Gözlerine teslim oldum, böyle bir kalp görmedim, senin gibi bakan da görmedim, yıkılmama sebep şey sadece seni görmem. Ne engeldi buna söyler misin? Gözlerine bakıp yok oluşum mu, yoksa o gözlerin içinde ben olmayışım mı?

(Tanıtım Bülteninden)

Mesaim Bitti TIKLA PDF İNDİR !Mesaim Bitti TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türk Şiiri
Etiketler; Edebiyat, Şiir, Türk Şiiri, Mesaim Bitti, Rıdvan Tuzlu

Yorum Gönder