20 Mart 2023

Bukre Kahraman Tazeoğlu Ücretsiz PDF E-Kitap indir oku


Fiyatı: 13,75 TL
Yazarı: Kahraman Tazeoğlu
Çevirmen: Kahraman Tazeoğlu

Bukre indirmek veya okumak için sitemize hoşgeldiniz. Sizlere yazarı Kahraman Tazeoğlu olan ve Destek Yayınları yayınevinin yayınlamış olduğu, sayfalık Bukre eseri hakkında PDF paylaşımı yaptık. Bu eser Edebiyat kategorisinde yer almaktadır. Bukre ücretsiz PDF indirmek veya okumak için yukarıda veya aşağıdaki butonlara tıklayarak indirip okuyabilirsiniz.
Bukre TIKLA PDF İNDİR !

Bukre Yazarı Kimdir ?

Bukre yazarı Kahraman Tazeoğlu 'dır. Kahraman Tazeoğlu yazdığı bu eserle ödül almamıştır. Bu eser Edebiyat kategorisinde olup, Türkiye Roman türündedir.

Bukre PDF indir oku

Bukre indirmek için yazımızdaki butonları kullanmanız yeterli. Destek Yayınları yayınevi tarafından yayınlanan, sayfalık esere butonlardan ulaşın.
Bukre TIKLA PDF İNDİR !

Bukre TIKLA PDF İNDİR !

Güzellik, bakmayı bilen gözdedir sevgilim. Artık kendime layık olanı seçebiliyorum sayende. Bir insanın gözlerine bakıp, kalbini görebiliyorum her seferinde. Eskisi gibi değilim. Neden mi senden çok daha öndeyim? Herkesin dünyası kendi gördüğü kadardır sevgilim. Sen önüne bakarken, ben uzakları ezberledim. Sen olup bitenlerle ilgilenirken, ben olmayanın izindeydim.

Çivi çiviyi sökermiş, yalnızlığı kanatan hüzünlü şarkılar, yalnızlığa iyi gelirmiş. İşte ben bu şekilde hayata karşı direndim. Keşke bana akıl vereceğine, aklımı alacak kadar beni sevseydin. Ben, bir çocukluk edip büyüdüm işte! Sen büyümüşsün ama doğmamışsın bile.

Ben, senin doğrundum sevgili. Ötekiler gelip geçerdi. Sen doğru olanı değil, geçerli olanı seçtin. Terk etmek kazanan olmaya yeter zannettin.

Bana, bir veba busesi bırakıp gittin; bak şimdi yerini başkaları aldı. Bu aşkın vebası sende, busesi bende kaldı. Seçtiğin yolda sana mutluluklar diliyorum. Unutmak alışmaktır. Unutursun demiyorum… Ama alışacaksın biliyorum.

(Tanıtım Bülteninden)

Bukre TIKLA PDF İNDİR !

28.09.2018

Güzel

Tam bir Kahraman Tazeoğlu hayranıyım ama bence diğer kitapları ile pek bir farkı yok yani hatta ben yaralı kitabı ile aşkla kalı daha çok beğendim konu olarak sürükleyici güzel kitap okumaya kesinlikle değer.


04.07.2017

Harika ötesi

Bence hala okumadıysanız hemen alıp okuyun şiddetle tavsiye


21.04.2015

Emin Olun Ki...

çok güzel bir roman. ağlamadan duramayacaksınız. GARANTİ...

Bukre TIKLA PDF İNDİR !

Kategori; Edebiyat
Tür; Türkiye Roman
Etiketler; Edebiyat, Roman, Türkiye Roman, Bukre, Kahraman Tazeoğlu

Yorum Gönder